דילוג לתוכן העמוד

חזרה לשגרה

יום שלישי, 19 בדצמבר 2023 (לפני 4 חודשים)

שלום לכולם,

ימים אלו הם הקשים ביותר שידענו, הלב נקרע בכל בוקר למשמע המילים "הותרו לפרסום", רבות ורבים כל כך עדיין מוחזקים בשבי החמאס, חיילות וחיילי צה"ל נלחמים באומץ לב בעזה, אלפי נשות ואנשי מילואים עדיין מגוייסים והעולם סביבנו רותח.

באופן אישי אני מגוייס כבר למעלה מ 70 יום, וכמו רבים אחרים שבמילואים נחלק בין המשימות הצבאיות הרבות לבין הרצון לחזור לשיגרה, הן המשפחתית האישית והן המשפחתית המורחבת ב FIRST .

במהלך התקופה האחרונה עדכנו אתכם הן בכתב והן בשיחות זום שבכוונתנו להתאים את לוח התחרויות והפעילות השנתית לתקופה, קבענו אז שנמתין עד סוף נובמבר ללא שינוי ובתחילת דצמבר נקבל החלטות. לאור העובדה שהמלחמה נמשכת, ולאור הרצון שלנו להחזיר את הילדים לשיגרה ככל האפשר וההחלטה לחבק את הישובים בהם לא מתנהלת פעילות סדירה בדרום ובצפון, אנו מפרסמים היום את התוכנית החדשה.

השינויים גם חייבו אותנו לשנות את מיקומי התחרויות מאחר וההיכלים שבהם היינו אמורים לקיים את התחרויות, אינם פנויים במועדים החדשים עקב דחיית ליגות הספורט השונות.

לאור זאת תחרויות ה FRC מספר 1,2 יתקיימו ב 25-29 בפברואר, בחדרה. תחרויות ה FRC מספר 3,4 יתקיימו ב 3-7 במרץ, בחדרה והגמר ב 19-21 במרץ בירושלים (שימו לב להקדמת 3,4 בשבוע מהתוכנית המקורית עקב שינוי במועדי הבגרויות.)

תחרויות ה FTC מספר 1,2 יערכו ב 19-20 בפברואר בשוהם, תחרויות ה FTC מספר 3,4 יערכו ב 11-12 במרץ ברמת השרון (לא סופי) והגמר ב 26-27 במרץ, ביבנה.

תחרויות ה FLL יערכו ב 31 במרץ - 4 באפריל, בהיכל הספורט ברוממה חיפה והגמר ב 11 באפריל גם כן ברוממה חיפה.

השנה לא תהיה השתתפות של קבוצות ה FLL בתחרות ביוסטון אלא בתחרויות עולמיות מאוחרות יותר באירופה וארה"ב, ולגבי ה FRC וה FTC נקבל החלטה בהמשך העונה הכל כמובן בהתחשב במצב הבטחוני זמינות טיסות ועלויות.

ברור לי לגמרי ואני מתנצל מראש שלחלקכם השינויים מתאימים פחות, אנחנו עושים מאמץ משותף וכל אחד צריך להתפשר מעט בכדי לקיים את העונה, אני לוקח אחריות מלאה על שינויים אלו וכל מה שמוביל את ההחלטות הוא לעשות ולא לוותר.

חשוב לציין שאנו עושים ונעשה הכל לצמצם עלויות ולחסוך בהוצאות ככל שניתן מאחר וקיים קושי רב לגייס משאבים ונותני חסות, קושי שאני בטוח שאתם מרגישים בו, והכוונה לתת לילדים את החוויה המירבית של עונה רגילה, הם עברו מספיק.

אנו נמשיך לעקוב אחרי ההתפתחויות ונקווה שלא נדרש לשינויים נוספים עקב המצב וכמובן נעדכן.

מצורף לוח פעילות חדש ועדכני, תוכלו לקבל פרטים ומידע נוסף ממנהלי התוכניות ומגילה.

אני מודה לכולכם על המאמץ האדיר והנחישות לחזור לשיגרה, על ההשקעה בילדים בתקופה כל כך מורכבת, ומאחל לכולם שתהיה עונה מוצלחת ופוריה שתאפשר לילדים קצת רגעי אושר ושמחה.

להתראות בקרוב

עדו