דילוג לתוכן העמוד

עדכון 1: הרישום לעונה יוצא לדרך!

יום שלישי, 28 באוגוסט 2018 (לפני 6 שנים)

קבוצות יקרות, לאחר ציפייה ארוכה, אנו נרגשים לפתוח את הרישום לעונה! בעונת INTO ORBIT קבוצתכם תצטרף לאלפי קבוצות ברחבי העולם המתחילות לחקור, לאתגר ולחדש במרחב העצום והאינסופי שאנו מכנים חלל! רוצים לקבל פרטים נוספים? הצטרפו אלינו ביום שלישי, ה־4 בספטמבר 2019 בשעה 18:30 לאירוע החשיפה המשודר - עקבו אחרי הפרסומים!

צוות תכנית FIRST LEGO League

אנו שמחים לעדכן שלקראת פתיחת פעילות העונה, הצטרפה אלינו רכזת FIRST LEGO League חדשה – שירז חורש. שירז בוגרת תואר ראשון בפסיכולוגיה וחינוך ובעלת ניסיון בניהול פרויקטים בתחום החינוך, אשר פעלה עד לאחרונה כרכזת הדרכה ונוער. ביחד עם גילה קוסן, יובילו את התוכנית להישגים חדשים. אנו מאחלים בהצלחה לכולם ועונה פורייה!

עלות לעונת הפעילות

כפי שעדכנו בתחילת אוגוסט, דמי הרישום להשתתפות בעונה וכן עלות דמי הרישום לתחרות הגמר עודכנו. דמי הרישום כוללים בתוכם את הבטחת מקום לפעילות בעונה, השתתפות בתחרות אזורית אחת, קבלת ערכת משימה ייחודית של האתגר במשלוח ישירות לארגון/בית הספר, השתתפות בסמינר, הדרכות ועוד. דמי הרישום לעונה הם:

  • דמי רישום לפעילות בעונה - 2800₪
  • דמי הרישום לתחרות הגמר –1800₪ (לקבוצות המעפילות שלב)

מסלולי הפעילות בתוכנית FIRST LEGO League

מתוך הרצון להמשיך ולהרחיב את פעילות FIRST ,אנו מפעילים לראשונה מסלול פעילות חדש, הפועל במתכונת שנתית ואינו תחרותי. ההצטרפות למסלול מתאימה לבתי ספר בעלי אופי פעילות מיוחד ו/או בהתאם לגילאי התלמידים. מסלול הפעילות החדש יאפשר להפעיל מספר קבוצות בארגון ולהתחרות רק עם חלק מן הקבוצות. השנה תכנית FIRST LEGO League תפעל בשני מסלולים:

  • מתכונת FIRST LEGO League הידועה והמוכרת, כפי שנערכה עד כה.
  • FIRST LEGO League Season Pass (שנת פיילוט)

שני המסלולים יזכו התלמידים להיחשף לחוויית FIRST ולגלות את ההתרגשות והתגמול של תחומי ההנדסה, המדע והטכנולוגיה, כולל בנייה ותכנות של רובוט אוטונומי, חקר ולימוד אודות נושא האתגר תוך פיתוח כישורים חברתיים. ההבדל בין המסלולים מתבטא בכך שבמסלול החדש ניתן יהיה להפעיל קבוצות נוספות, במסגרת בית ספרית, מבלי שיידרשו להגיע לתחרות ויוכלו לפעול במשך כל שנת הלימודים. בסוף עונת הפעילות יציגו התלמידים את התוצרים שלהם באירוע שיא שיאורגן על ידי בית הספר/הארגון. הרישום למסלול יעשה באמצעות מערכת הרישום של FIRST. למידע נוסף על המסלולים לחצו כאן.

הרישום נפתח!

אנו שמחים להשיק את מערכת רישום וניהול קבוצות דרכה יתבצע הרישום למסלולי התכנית. מערכת הרישום החדשה תאפשר לכם המנטורים לפתוח קבוצות ולעקוב אחר הסטטוס שלהן בעונה, לצרף מסמכים ולרשום לתחרויות, כל זאת בצורה נוחה וידידותית. על כל המשתמשים – ותיקים וחדשים להיכנס למערכת וליצור משתמש חדש. יש להצטייד בסמל המוסד של הארגון, פרטי איש הקשר האחראי לנושא בארגון ומנהל/ת הארגון. לאחר תהליך רישום קצר, גם אתם תוכלו לפתוח קבוצה לפעילות בעונה או לשפעל קבוצה קיימת, במידה והייתה רשומה על שמכם בעבר. )למערכת הוכנסו פרטי המנטורים ופרטי הקבוצות שהיו רשומות על שמם בעונות החולפות(. דמי ההשתתפות לקבוצה לעונה הנם בהתאם למסלול בו בחרתם לפעול. בעת תהליך הרישום תתבקשו לבחור במסלול המבוקש ולהעביר כתב התחייבות עבור כל ארגון הלוקח חלק בפעילות, בכל אחד מהמסלולים. מערכת ההרשמה תפתח לרישום ביום רביעי ה־28 באוגוסט בשעה 10:00!

אנו עושים כל שביכולתנו שהרישום לעונה יהיה פשוט, ברור וללא תקלות. יחד עם זאת, מדובר במערכת רישום חדשה ועל כן, ייתכנו תקלות כאלו ואחרות. נודה להבנתכם בעניין וכמובן נשמח להערות/הארות/שאלות לדוא״ל [email protected].

כיצד ניתן להעביר התשלום?

  • העברה בנקאית לחשבון הטכניון בבנק לאומי, סניף 887 ,מספר חשבון 252700/00
  • צ'ק לפקודת הטכניון יופקד ישירות לחשבון הטכניון בנק לאומי, סניף 887 ,מספר חשבון 252700/00
  • לנוחיותכם הוספנו אמצעי תשלום נוסף! צ'ק לפקודת הטכניון - ישלח בדואר רשום - באחריות הארגון לשלוח בזמן את הצ'ק כך שיגיע ליעדו לפני התאריך האחרון לתשלום. כתובת למשלוח בדואר רשום: אגף הכספים והבקרה, לידי: דן אלון, קריית הטכניון, חיפה, 3200003
  • במשרדי FIRST (בתיאום ראש)

**תשומת לבכם העברת התשלום וכתב ההתחייבות הינם תנאי לקבלת אישור לפעילות בעונה ולקבלת ערכת המשימה! המועד האחרון להרשמה הוא ה־15 באוקטובר 2018, או עם הגעה למכסת הקבוצות המלאה (המוקדם מבניהם). ** במידה והתשלום עבור פתיחת הקבוצה מתבצע ע"י הרשות/ רשת הלימוד/ גורם אחר, אנא הסבו את תשומת ליבם למועד זה. 

בהזדמנות זו נבקש לאחל הרבה הצלחה והנאה לכל הקבוצות החדשות המצטרפות אלינו ולקבוצות הוותיקות והמופלאות שממשיכות איתנו. המשך חופשה מהנה ולהתראות בקרוב, צוות FIRST ישראל