דלג לתוכן העמוד

השפעה

FIRST מעוררת השראה לבני נוער ברחבי העולם ועוזרת להם לממש את כוחם לבנות עתיד טוב יותר.

מטה FIRST בארה"ב, משקיע בהערכת אפקטיביות התכניות באופן רציף ולאורך שנים, מתוך מטרה לקדם ולפתח את הפעילות. לאורך שנים (מעל עשור), נערכים מחקרים פנימיים וחיצוניים על מנת להעריך את ההשפעה על בני הנוער המשתתפים, הן בתפיסות ובגישות של אלו לתחומי ההנדסה, הישגיהם במערכת החינוך, שאיפות הקריירה שלהם ומיומנויות המאה ה־21 שרכשו כשתוצאה מהשתתפותם ב-FIRST.

יבחרו לימודי המשך בתחומי ההנדסה, מדע וטכנולוגיה

%

יתמחו בלימודי מדע או הנדסה

%

יתמחו בהנדסה

%

מהנשים יתמחו בהנדסה

רוכשים כישורי המאה ה-21

%

חיזקו מיומנויות תקשורת

%

שיפרו מיומנויות לפתרון בעיות

%

שיפרו מיומנויות ניהול זמן

%

שיפרו כישורי פתרון בעיות

מחוייבים יותר ללימודים בבית הספר

מתכננים להעמיק את לימודי המתמטיקה והמדע

%

FIRST Tech Challenge

%

FIRST Robotics Competition


רוצים יותר להצליח בלימודים

%

FIRST LEGO League

%

FIRST Tech Challenge

%

FIRST Robotics Competition


מעוניינים להמשיך ללימודים אקדמיים

%

FIRST LEGO League

%

FIRST Tech Challenge

%

FIRST Robotics Competition

בוגרי FIRST במקצועות טכנולוגיים

מעל %

מהבוגרים, מעורבים בתחומי ההנדסה, מתמטיקה ו/או טכנולוגיה כסטודנטים או אנשי מקצוע

Source: Cross Program Evaluation of the FIRST® Tech Challenge and FIRST® Robotics Competition (2011). Center for Youth and Communities, The Heller School for Social Policy and Management, Brandeis University. Evaluation of the FIRST® LEGO® League Senior Solutions season (2012-2013). Center for Youth and Communities, The Heller School for Social Policy and Management, Brandeis University