דילוג לתוכן העמוד

עדכון 3: פרסום קול קורא משרד החינוך, רישום לאירועי סמינר סוכות, המשך רישום לעונה ואיסוף ערכות המשימה

יום שלישי, 04 בספטמבר 2018 (לפני 6 שנים)

קהילה יקרה, שנת הלימודים החלה ויחד עמה גם הפעילות בקבוצות וההתרגשות בשיאה! ברצוננו לעדכן במספר נושאים חשובים שעומדים על סדר היום בפתח עונת הפעילות שלנו.

קול קורא

פרסום קול קורא 9712 - משרד החינוך אנו מבקשים לעדכן כי הקול הקורא של משרד החינוך יצא לאור. שימו לב לקריטריונים החדשים לזכאות למימון התכנית ע"י משרד החינוך ולשינויים שנערכו ביחס לשנים עברו. אנא קראו את הקול הקורא בעיון רב ומלאו אחר השלבים וההוראות הכתובים בו על מנת שתוכלו לממשו. הגשת מועמדות לקול הקורא בתוקף בין התאריכים ה־2 בספטמבר עד ה־15 באוטובר. ברצוננו להדגיש כי FIRST איננה קשורה לתהליך מול משרד החינוך. הפניה למשרד החינוך תתבצע על ידי הגורם האמון על כך ברשות המקומית\אזורית\עירייה אליה ביה"ס משתייך. לברורים לגבי תקינות הבקשה במרכב"ה על הרשות לפנות בטלפון 5/5602914-02-5602914. לשאלות ובירורים בנושאים פדגוגיים יש לפנות מר אייזנר אביב בדוא"ל: [email protected]. לצפייה בקול קורא לחצו כאן.

המשך רישום לעונת INTO ORBIT

בהמשך לעדכונים הקודמים לעונה, אנו חוזרים ומזכירים כי מערכת רישום וניהול הקבוצות החדשה עדיין פתוחה וזמינה לרישום. אנא שימו לב, קבוצות אשר ביצעו רישום ראשוני במערכת, אך טרם השלימו את הגשת הטפסים הדרושים להמשך הרישום לעונה- מתבקשים לעשות זאת כעת. על מנת להמשיך את הליך ההרשמה יש להגיש באופן מקוון ובאמצעות המערכת את טופס כתב ההתחייבות, בקשה לחשבונית ואת טופס הזמנת הערכה לעונה וכן לבצע את התשלום בהתאם למסלול המבוקש. ההרשמה תהיה פתוחה עד ל־15 באוקטובר או עד להגעה למכסת הקבוצות המקסימלית לעונה. לרישום למערכת אנא לחצו כאן. ניסיתם להירשם ולא הצלחתם? אנא פנו אלינו לכתובת הדוא"ל [email protected] ונשמח לעמוד לרשותכם ולסייע לכם בהשלמת תהליך הרישום.

איסוף ערכות המשימה יוצא לדרך!

קבוצות אשר השלימו את הליך הרישום באמצעות מערכת רישום וניהול הקבוצות החדשה שלנו מוזמנות להגיע ולאסוף את הערכה שלהן לעונה ממשרדינו שברחוב ליסין 14 בתל אביב. כיצד תוכלו לדעת שהשלמתם את תהליך ההרשמה? תהליך ההרשמה יושלם במידה וביצעתם את השלבים הבאים:

  1. הגשת טופס כתב ההתחייבות חתום ע"י מנהל ביה"ס במערכת הרישום
  2. העברת תשלום
  3. קבלת אישור על תשלום
  4. קבלת הסטטוס "מאושרת" במערכת הרישום

איסוף הערכות יתבצע בין הימים א'-ה' בתאום מראש בלבד. לתאום הגעה, שלחו דוא"ל ל־[email protected] או בטלפון 077-5256428.

סיימתם את הליך הרישום למערכת אך לא יכולים להגיע אלינו לאיסוף הערכה? קיימות שתי אופציות נוספות לאיסוף הערכה!

  • **שילוח בדואר שליחים **- יתבצע החל מה־1 באוקטובר 2018.
  • **איסוף עצמי מסמינר סוכות **- יתבצע בהודעה מראש עד לתאריך ה־ֿ16 בספטמבר לדוא"ל [email protected].

בברכת שנת לימודים ועונה מוצלחת, צוות FIRST ישראל