דילוג לתוכן העמוד

עדכון 5: סיכום אירועי הFIRSTIVAL, הגשת בקשה לקול הקורא, המשך רישום לעונת INTO ORBIT, איסוף ערכות המשימה, הגרלת ערכות משימה

יום שני, 08 באוקטובר 2018 (לפני 6 שנים)

קבוצות יקרות, אחרי החגים כבר כאן, ואנו נרגשים לקראת סיום הליך הרישום לעונה ותחילת פעילות רציפה. 

תזכורת להגשת בקשה לקול הקורא של משרד החינוך

אנו מבקשים להזכיר כי הגשת בקשה לקול הקורא של משרד החינוך תתאפשר עד לתאריך ה־15 באוקטובר 2018. ברצוננו להדגיש כי FIRST איננה קשורה לתהליך מול משרד החינוך. שימו לב לכך שהרישום למערכת הרישום של FIRST אינו כולל רישום למערכת הגשת בקשות לקול הקורא של משרד החינוך. הפניה למשרד החינוך תתבצע על ידי הגורם האמון על כך ברשות המקומית\אזורית\עירייה אליה ביה"ס משתייך. לצפייה בקול הקורא אנא לחצו כאן.

המשך רישום לעונת INTO ORBIT

בהמשך לעדכונים הקודמים לעונה, אנו חוזרים ומזכירים כי מערכת רישום וניהול הקבוצות החדשה עדיין פתוחה וזמינה לרישום. אנא שימו לב, קבוצות אשר ביצעו רישום ראשוני במערכת, אך טרם השלימו את הגשת הטפסים הדרושים להמשך הרישום לעונה- מתבקשים לעשות זאת כעת. על מנת להמשיך את הליך ההרשמה יש להגיש באופן מקוון ובאמצעות המערכת את טופס כתב ההתחייבות, בקשה לחשבונית ואת טופס הזמנת הערכה לעונה וכן לבצע את התשלום בהתאם למסלול המבוקש. ההרשמה תהיה פתוחה עד ל־15 באוקטובר או עד להגעה למכסת הקבוצות המקסימלית לעונה. לרישום למערכת אנא לחצו כאן. ניסיתם להירשם ולא הצלחתם? אנא פנו אלינו לכתובת הדוא"ל [email protected] ונשמח לעמוד לרשותכם ולסייע לכם בהשלמת תהליך הרישום.

ערכות המשימות

קבוצות אשר השלימו את הליך הרישום באמצעות מערכת רישום וניהול הקבוצות החדשה שלנו מוזמנות להגיע ולאסוף את הערכה שלהן לעונה ממשרדינו שברחוב ליסין 14 בתל אביב. כיצד תוכלו לדעת שהשלמתם את תהליך ההרשמה? תהליך ההרשמה יושלם במידה וביצעתם את השלבים הבאים:

  1. הגשת טופס כתב ההתחייבות חתום ע"י מנהל ביה"ס במערכת הרישום
  2. העברת תשלום
  3. קבלת אישור על תשלום
  4. קבלת הסטטוס "מאושרת" במערכת הרישום

איסוף הערכות יתבצע בין הימים א'-ה' בתאום מראש בלבד. לתאום הגעה, שלחו דוא"ל ל־[email protected] או בטלפון 077-5256428.

סיימתם את הליך הרישום למערכת אך לא יכולים להגיע אלינו לאיסוף הערכה? קיימות שתי אופציות נוספות לאיסוף הערכה!

  • שילוח בדואר שליחים - יתבצע החל מה־1 באוקטובר 2018.
  • איסוף עצמי מסמינר סוכות - יתבצע בהודעה מראש עד לתאריך ה־ֿ16 בספטמבר לדוא"ל [email protected].

הגרלת ערכות משימה מעונות קודמות

אנו שמחים לעדכן, כי בין הקבוצות אשר השלימו הן את תהליך הרישום עד לתאריך ה־27 בספטמבר נערכה הגרלה, ובה הוגרלו 2 ערכות משימה מעונת הפעילות הקודמת. הקבוצות אשר זכו בהגרלה הן קבוצה מספר 1699 וקבוצה מספר 255. ברכות לזוכים!