דילוג לתוכן העמוד

עדכון 8: תאריכים סופיים לתחרויות האזוריות, פתיחת הרישום לתחרויות, העלאת טופס הסכמה וויתור, שיטת השיפוט החדשה

יום חמישי, 06 בדצמבר 2018 (לפני 5 שנים)

קבוצות יקרות, התחרויות קרבות ובאות ואנו נרגשים מאוד לעדכן אתכם במספר עניינים חשובים העומדים על סדר היום!

רישום לתחרויות האזוריות

צעדים מקדימים לרישום לתחרויות 

הרישום לתחרויות מתבצע באמצעות מערכת רישום וניהול הקבוצות על ידי המנטור הרשום במערכת. לכן, עליכם להצטייד מראש בכתובת הדוא"ל ובסיסמה אותם הגדרתם לכניסה למערכת ולוודא כי אתם מצליחים להיכנס. בנוסף, בדקו מהו המועד והמיקום המועדפים עליכם וודאו זאת עם כל הגורמים הרלוונטיים לקבוצתכם. לנוחיותכם, רשימת התחרויות ומיקומיהן מופיעה בהמשך העדכון. מניסיון העבר, עם פתיחת מועד הרישום מכסת הקבוצות מתמלאת והרישום לאותה התחרות נסגר. במידה וישנו תאריך שחשוב לכם במיוחד להתחרות בו, מומלץ להקפיד להקדים ולשריין את מקומכם בתחרות הרצויה.

איך נרשמים? 

על מנת להשלים את הרישום לתחרויות, מנטור הקבוצה צריך לרשום אותן לאירוע דרך מערכת רישום הקבוצות. להלן השלבים לרישום קבוצה לאירוע:

  • כנסו למערכת הרישום בקישור הבא והזינו את הדוא"ל והסיסמא שלכם.
  • לחצו על הכפתור "רישום לאירוע" המופיע בתחתית הדף בצד השמאלי (שימו לב! במידה והרישום עוד לא נפתח, מסך זה יהיה ריק!).
  • סמנו ✓ על המשבצת באירוע שאתם מעוניינים להרשם אליו.
  • לחצו על "רישום קבוצות לאירוע הנבחר".
  • סמנו ✓ במשבצות שליד הקבוצות שאתם מעוניינים לרשום לאירוע.
  • לחצו על "רישום קבוצות לאירוע".
  • לחצו על "מעבר להמשך רישום אירועים" במידה ואתם רוצים לרשום קבוצות לאירועים נוספים, או על "שמירה וחזרה למסך הראשי" במידה וסיימתם לרשום את הקבוצות שלכם.
  • על מנת לוודא שהרישום נקלט כראוי, חזרו למסך "ניהול קבוצה" ובדקו שמקום ותאריך האירוע מופיעים בתחתית הדף.

מתי נרשמים? 

הרישום לתחרויות האזוריות ייפתח ביום א' ה-09.12.18 בשעה 21:00 וייסגר ביום ג' ה-11.12.18 בשעה 21:00.

מי יכול להירשם לתחרות? 

קבוצות הנמצאות בסטטוס "ממתינה לתשלום" או "מאושרת" בלבד יכולות להירשם לתחרויות. במידה וקבוצות אשר נמצאות בסטטוס "ממתינה לתשלום" לא יסדירו את התשלום עד ליום ג' 18.12.18 ,רישומן מהתחרות יוסר. 

שיחת וועידה להכנה לתחרות

כמדי שנה, נקיים שיחת וועידה להכנה לתחרות בה תוכלו לקחת חלק, לשאול שאלות ולקבל הסברים בנוגע לתחרויות האזוריות וגם לגבי תחרויות הגמר. שיחת הוועידה תתקיים ביום ג' ה-18.12.18 בשעות -18:00-20:00.

פתיחת הרישום להתנדבות בתחרויות

הרישום להתנדבות בתחרויות נפתח וגם אתם: מורים, תלמידים, הורים, חברי קבוצות בתכניות השונות ב-FIRST מוזמנים לבוא ולהתנדב בהמוניכם! פירוט נוסף בנוגע לתפקידים המוצעים להתנדבות והרישום להתנדבות עצמה ניתן למצוא ממש כאן במערכת המתנדבים. לפניות נוספות בנושא התנדבות ניתן לפנות לורד, רכזת המתנדבים החדשה שלנו לכתובת הדוא"ל [email protected]!

סיוע בקבלת טפסים נדרשים להשתתפות בעונת הפעילות

קבוצות אשר טרם קיבלו העתקי חשבוניות, קבלות, אישורי השתתפות עבור שנים קודמות בתחרויות וזקוקים לסיוע בטיפול במסמכים הללו מוזמנים לפנות לרכזת האדמיניסטרטיבית שלנו לדוא"ל [email protected] או לטלפון 077-5256428 ולקבל מענה בנושא.

בברכה, צוות FIRST LEGO League ישראל.