דילוג לתוכן העמוד

עדכון 10: סיום הרישום לתחרויות האזוריות, שינוי שיבוץ לתחרויות האזוריות, הצטרפות לשיחת ועידה להכנה לתחרויות, פתיחת הרישום להתנדבות בתחרויות

יום חמישי, 13 בדצמבר 2018 (לפני 5 שנים)

קבוצות יקרות, התחרויות מתקרבות ובאות, ולנו יש מספר עדכונים חשובים ביותר שנרצה לשתף אתכם בהם! 

סיום הרישום לתחרויות האזוריות ובקשות לשינוי שיבוץ

הרישום לתחרויות האזוריות בעיצומו ועד כה נרשמו 440 קבוצות! במידה וטרם השלמתם את הרישום, תוכלו לעשות זאת באמצעות טופס הבקשה שלהלן את מילוי הטופס יש להשלים עד ליום א' ה-16.12.18 בשעה 17:00! שימו לב! קבוצות הנמצאות בסטטוס "ממתינה לתשלום" או "מאושרת" בלבד יכולות להירשם לתחרויות. קבוצות הנמצאות בסטטוס "ממתינה לתשלום" נדרשות להסדיר את התשלום עד ליום ג' 18.12.18 ,אחרת רישומן לתחרות יוסר. 

שינוי שיבוץ לתחרויות האזוריות 

במידה וכבר נרשמתם לתחרויות האזוריות, אולם בשל אילוצים שונים תשמחו לשנות את התאריך בו תתחרו בתחרות, נאפשר לכם למלא את טופס שינוי השיבוץ לתחרויות האזוריות.  פניות אשר יתקבלו לטופס זה ייבחנו ויישקלו. ההחלטה בנוגע לשינוי השיבוץ תתבצע לפי חוות הדעת של צוות התכנית ובהתאם למספר הרשומים לתחרויות האזוריות.  אנו עושים כל שביכולתנו על מנת לסייע לכם: מנטורים, מורים, הורים ותלמידים להגיע ולהתחרות בזמן ובמקום המועדפים עליכם!  את מילוי הטופס יש להשלים עד ליום א' ה-18.12.16 בשעה 00:17 !לאחר מועד זה לא יתקבלו פניות נוספות.  מודגש, מובהר ומוסבר כי אין התחייבות להיענות למי מהבקשות. כל בקשה תידון לגופה. תשובה תועבר לשולח.

שיחת וועידה להכנה לתחרות

כמדי שנה, נקיים שיחת וועידה להכנה לתחרות בה תוכלו לקחת חלק, לשאול שאלות ולקבל הסברים בנוגע לתחרויות האזוריות וגם לגבי תחרויות הגמר. שיחת הוועידה תתקיים ביום ג' ה-18.12.18 בשעות -18:00-20:00.

פתיחת הרישום להתנדבות בתחרויות

הרישום להתנדבות בתחרויות נפתח וגם אתם: מורים, תלמידים, הורים, חברי קבוצות בתכניות השונות ב-FIRST מוזמנים לבוא ולהתנדב בהמוניכם! פירוט נוסף בנוגע לתפקידים המוצעים להתנדבות והרישום להתנדבות עצמה ניתן למצוא ממש כאן במערכת המתנדבים. לפניות נוספות בנושא התנדבות ניתן לפנות לורד, רכזת המתנדבים החדשה שלנו לכתובת הדוא"ל [email protected]!

בברכה, צוות FIRST LEGO League ישראל.