דילוג לתוכן העמוד

עדכון 7: מארז הכנה לתחרויות, שולחנות שיתופיים בתחרויות, קול קורא להתנדבות ועוד!

יום רביעי, 15 בינואר 2020 (לפני 4 שנים)

התחרויות כבר ממש מעבר לפינה. מקוות שאתם מוכנים, מתרגשים ומחכים בקוצר רוח יחד איתנו! לפניכם מספר עדכונים חשובים.

מארז הכנה לתחרות

מארז ההכנה לתחרות כולל: זמני הגעה, מיקומי התחרויות, דגשים להכנה לתחרות וליום התחרות עצמו. אנא קראו את המארז בעיון רב ודאגו למלא אחר ההוראות הכתובות בו. לכניסה למארז- הקליקו כאן!

העלאת טופס הסכמה וויתור

על מנת לקחת חלק בתחרות, קבוצות חייבות להחתים את הורי ילדי הקבוצה על טופס הסכמה וויתור. התהליך מורכב ממספר שלבים:

  1. על הורי הילדים למלא את הטופס. בסיום מילוי הטופס יתקבל אישור לדוא"ל. לנוחיותכם, קישור לטופס דיגיטלי כאן | קישור לטופס ידני כאן.
  2. לאחר חתימת כל הורי הילדים החברים בקבוצה על טפס ההסכמה והוויתור, על מנטור הקבוצה לחתום על טופס הצהרת המנטור.
  3. בסיום החתימה, יש לסרוק טופס זה ולהעלותו למערכת רישום וניהול הקבוצות

גיוס שופטי תחום הרובוט- תלמידי FRC ו־FTC

קול קורא לתלמידים בכיתות י"א וי"ב הלוקחים חלק בתכניות FIRST Robotics Competition ו־FIRST Tech Challenge להתנדב לשיפוט תחום הרובוט בתחרויות. רוצים לדעת עוד על התהליך? בקשו מהמועמד לשלוח דוא״ל לכתובת [email protected] את הפרטים הבאים: מדוע הנכם מעוניינים להיות שופטי תחום הרובוט, מה הידע והניסיון שלכם בתחום ולאילו תחרויות תוכלו להגיע. חשוב! יש לצרף המלצת מנטור/מורה מלווה בוגרים. המשך מיון לתפקיד כרוך בצירוף מסמך זה. ברשות המנטור/המורה המלווה לשלוח את מכתב ההמלצה בדוא"ל נפרד בציון שם התלמיד/ה. לאחר מכן יתקיימו מיונים לתפקיד, המועמדים המתאימים יוכשרו וישובצו לתחרויות השונות.

מילוי משוב ערכי הליבה 

רכי הליבה של FIRST הם נושא חשוב ומהותי בתכנית שלנו. על מנת שנוכל לוודא כי הנושא מיושם על ידי הקבוצות גם באופן התנהגותן הן ביום התחרות והן לאורך עונת הפעילות, פרסמנו את טופס מילוי המשוב בתחום ערכי הליבה. טופס המשוב בתחום ערכי הליבה מאפשר לקבוצות, למנטורים ולמתנדבים אשר באו במגע עם קבוצות לאורך העונה, למלא משוב חיובי או שלילי על התנהגותן של הקבוצות לאורך העונה. הטפסים המלאים מגיעים לשולחנם של השופטים הראשיים ביום התחרות ועשויים להשפיע על מועמדותן של קבוצות לזכייה בפרסים. ניתן למצוא את הטופס במפת המשאבים.

שאלון בקשה להבאת שולחנות שיתופיים לתחרויות

כחלק מנהלי בטיחות חדשים בעונת 2019-20, לא תתאפשר הגעה עם ציוד דוגמת שולחנות זירה ומפות זירה ודגמים. קבוצות אשר יגיעו עם ציוד זה ללא רשות יתבקשו להשאירו מחוץ לדלתות ההיכל באחריותם בלבד. על מנת שתוכלו להתאמן ביום התחרות, כבכל שנה יעמדו לרשותכם שני שולחנות אימונים. אנו מעודדים קבוצות שכן מעוניינות להביא שולחן ליום התחרות, אך על מנת לשמור על כללי הבטיחות החדשים עליכם למלא את הטופס הבא. רק הקבוצות שיאושרו יוכלו להכניס את השולחן להיכל. שימו לב! שולחנות אלו חייבים להיות שולחנות שיתופיים: שולחנות אשר יעמדו לרשות כל הקבוצות אשר יבקשו להשתמש בהם ביום התחרות. 

שיר FIRST LEGO League

מוזמנים להכין את נעלי הריקוד כי לראשונה, הופק שיר במיוחד עבור תכנית FIRST LEGO League!! את השיר תוכלו לשמוע ממש כאן, ואתם מוזמנים ללמוד אותו יחד עם כל חברי הקבוצה בעל פה לקראת התחרויות! כמובן שהשיר יושמע במהלך התחרויות, אז רצוי שתגיעו מוכנים.

שלכם, צוות FIRST ישראל