דילוג לתוכן העמוד

עדכון 8: שיבוצי קבוצות לתחרויות, דגשים לקראת התחרויות ועוד!

יום חמישי, 23 בינואר 2020 (לפני 4 שנים)

קבוצות יקרות, רגע לפני התחרויות המצפות לנו ממש מעבר לפינה, ישנם מספר עדכונים חשובים ביותר.

שיבוצי קבוצות סופיים לתחרויות

שיבוצי הקבוצות לתחרויות האזוריות הנם סופיים. לפירוט התאריכים והקבוצות המתחרות אנא לחצו כאן! אם נרשמתם לתחרות ומסיבה כלשהי הנכם מתקשים להגיע, אנא כתבו לדוא"ל ל־[email protected].

דגשים חשובים לקראת התחרויות 

פירוט מידע נרחב אודות המתרחש בתחרויות מופיע במארז ההכנה לתחרות. 1. היקפי קבוצות המעפילות מתחרות המוקדמות לתחרות האליפות

  • מודיעין 26.1 - 5
  • ירוחם 29.1 - 5
  • תל אביב - 3.2 - 10
  • תל אביב - 4.2 - 10
  • תל אביב - 5.2 - 9
  • תל אביב - 6.2 - 11
  • עמק חפר - 9.2 - 5
  • עמק חפר - 10.2 - 5
  • ירושלים - 12.2 - 11
  • ירושלים - 13.2 - 12
  • חיפה - 17.2 - 12

2. מועמדות לזכייה בפרס האליפות והעפלה לתחרות האליפות על מנת לזכות במועמדות לפרס האליפות וכן להעפיל מתחרות המוקדמות לתחרות האליפות, על הקבוצות לשמור על רמה גבוהה ועל אחידות בין ארבעת התחומים הבאים: פרויקט החדשנות, תכנון הרובוט, ערכי הליבה וכן ביצועי הרובוט בזירה. שימו לב, לכל אחד מהתחומים משקל זהה של 25%.

3. הקפדה על לוחות זמנים ביום התחרות אנא הקפידו על הגעה בזמן בבוקר התחרות וכן הקפידו על היצמדות ללו"ז הקבוצות כפי שיימסר לכם בבוקר התחרות. שימו לב כי הזמנים מתוכננים מראש וכי לא נוכל להמתין למאחרים לזירה ולחדרי השיפוט. הימנעו מהגעה למצבים לא נעימים מסוג זה. 

4.  .חשיבות ההשתתפות בתדריך המנטורים בבוקר יום התחרות יועבר תדריך למנטורים. מיקום ושעת התדריך יימסרו עם הגעתכם ליום התחרות. הקפידו להגיע לתדריך זה על מנת להתעדכן בכל הפרטים החשובים בבוקר התחרות. במקביל, אנא ודאו כי קבוצתכם מצויה בהשגחת מבוגר אחראי. 

עדכון בנושא שולחנות שיתופיים

בהמשך להודעתנו בעדכון מס' 7 בנושא איסור הבאת שולחנות ושטיחי משימה, אנו מבקשים לעדכן כי תתאפשר הגעה עם שטיחי משימה בלבד. את שטיחי המשימה ניתן יהיה לפרוס בשטח הפיט. עם זאת, ייתכן ובהתאם להוראות הבטיחות, תתבקשו לשנות את מיקום השטיח או לקפלו. הקפידו להישמע להוראות הבטיחות במקרה זה. שימו לב, האיסור על הבאת שולחנות משימה ו/מסגרות תקף. אנא הימנעו מהבאת ציוד מסוג זה, היות ולרשותכם יעמדו שולחנות אימונים שיתופיים. להתנדבות להבאת שולחנות אימונים שיתופיים - לחצו כאן

טפסי הצהרת מנטור וכתב התחייבות 

טרם הגיעכם לתחרות, אנא הקפידו כי ברשותכם טופס הצהרת מנטור חתום, נוסף על אישורי הורים חתומים עבור כלל תלמידי הקבוצה. תנאי זה הינו מחייב וייאכף בכניסה ליום התחרות. טופס כתב ההתחייבות הינו בגדר רשות, שימו לב כי אין חובה להגישו מבעוד מועד או להביאו ביום התחרות.

דוא"ל פרטי תחרות למנטורים 

טרם מועד התחרות אליה נרשמתם, יקבל מנטור הקבוצה הראשי דוא"ל ובו הוראות הכוונה והגעה לאירוע, הנחיות מיוחדות, לו"ז התחרות עבור כל קבוצה ופרטים נוספים וחשובים. במידה ויום התחרות שלכם קרוב וטרם קיבלתם דוא"ל מסוג זה, אנא פנו אלינו [email protected].

מניעת הטרדה מינית בתחרויות

ארגון FIRST ישראל פועל על פי תקנון משרד החינוך בכל הנוגע למניעת הטרדה מינית. אנו פועלים בהתאם לתקנון גם במהלך התחרויות. הממונה על נושא ההטרדות המיניות בארגון FIRST ישראל היא מנכ"לית הארגון, בשמת שלום טוצ'ין וניתן לפנות אליה בדוא"ל [email protected].

בהצלחה בעונת התחרויות! מתרגשים לפגוש אתכם ממש בקרוב!! צוות FIRST ישראל