דילוג לתוכן העמוד

עדכון 9: דחיית תחרויות האליפות, תוצאות תחרויות המוקדמות, הצצה לעונת הפעילות הבאה ועוד!

יום שני, 16 במרץ 2020 (לפני 4 שנים)

קבוצות יקרות, 12 תחרויות מוקדמות מאחורינו וזו הזדמנות נהדרת להודות לכל מי שהגיע, השתתף וצפה! אנו מקווים שהחוויה מהתחרויות ומהעונה כולה הייתה טובה ושנמשיך לראותכם גם בעונה הבאה. בשלב זה, נרצה למסור מספר עדכונים חשובים עבורכם.

דחיית תחרויות אליפות FIRST LEGO League

לנוכח הנחיות ראש הממשלה ומשרד הבריאות שלא לקיים אירועים רבי משתתפים עקב התפשטות נגיף הקורונה, אנחנו מצטערים מאוד להודיע על דחייה מיידית של כל אירועי FIRST ישראל עד להודעה חדשה. תחרויות האליפות במסגרת התכנית אשר תוכננו להתקיים בתאריכים 24-23 במרץ 2020 בהיכל הספורט רוממה שבחיפה יידחו אף הם בעקבות המצב. אנו מקווים כי המשבר הנוכחי יסתיים במהירות וכי נשוב וניפגש בהקדם האפשרי כאשר כולנו בריאים ושלמים. בשלב זה, טרם ידועים לנו הצעדים הבאים. נבקשכם לשמור על כשירות הרובוט ועל זמינות התכנים עליהם עבדתם לאורך העונה על מנת שכאשר יתאפשר, נוכל להמשיך ולשקול את המשך הפעילות.

תוצאות תחרויות המוקדמות

במסגרת עונת SHAPER CITY התקיימו 12 תחרויות אזוריות במודיעין, ירוחם, תל-אביב, עמק חפר, ירושלים, חיפה ומזרח ירושלים! סקרנים לדעת מיהן הקבוצות המעפילות לשלב האליפות ואילו קבוצות זכו בפרסים? לזוכים בפרסים - לחצו כאן! למעפילים לשלב האליפות - לחצו כאן

אישורי השתתפות תש"ף

במהלך השבועות האחרונים נשלחו אליכם אישורי ההשתתפות בעונת הפעילות תש"ף באמצעות הדוא"ל. במידה וטרם קיבלתם אישור השתתפות, אנא יידעו אותנו בנושא בדוא"ל [email protected]. שימו לב, השתתפות בתחרות המוקדמות עצמה מהווה תנאי מקדים לזכאות לאישור השתתפות בתכנית.

הצצה לעונת 2020-2021

סקרנים לגבי האתגר של עונת 2020-2021? גם אנחנו! קבלו בינתיים הצצה קטנה לעונה הבאה ממש כאן.

שאלונים לקראת סיכום עונה לקראת סיכום עונת SHAPER CITY

נודה לכם על מילוי שאלונים אודות השתתפותכם בעונת הפעילות הנוכחית וכן השתתפותכם בתכנית FIRST LEGO League בכלל. מטרת שאלון ההשתתפות בתכנית הנה יצירת מאגר נתונים אודות השפעת התכנית על המשתתפים ומטרת השאלון אודות השתתפותכם בעונת הפעילות הנוכחית היא לשמוע את דעתכם בנוגע להתנהלות עונת SHAPER CITY כמו גם לקבל מכם משוב בונה לקידום התכנית בעונות הבאות. אנא ענו על השאלונים באופן הכנה והאמיתי ביותר, על מנת שנוכל להפיק מהם מידע מקיף אודות הדגשים החשובים לכם לקראת עונת הפעילות הבאה. משך המענה על כל אחד מהשאלונים כ־10 דקות. למענה על השאלון אודות השתתפותכם בעונה הנוכחית לחצו כאן! למענה על השאלון אודות השתתפותכם בתכנית FIRST LEGO League לחצו כאן!

בברכת בריאות והצלחה לכולם! צוות FIRST ישראל