דילוג לתוכן העמוד

עדכון 10: קהילת המנטורים של FIRST LEGO League יוצאת לדרך, שיתוף מידע ועוד!

יום חמישי, 02 באפריל 2020 (לפני 4 שנים)

קבוצות יקרות, אנו נמצאים בתקו פה מאתגרת הדורשת מכולנו התגייסות למען התמודדות עם היציאה משגרה. אנו עומדים כאן לרשותכם ומתעניינים בשלומכם בימים אלו. בינתיים, נרצה לשתף אתכם במספר עדכונים.

קהילת המנטורים הרשמית של FIRST League League יוצאת לדרך!

קהילת המנטורים הרשמית של FIRST League League יוצאת לדרך ואתם מוזמנים לקחת חלק! אנו מזמינים אתכם לבנות יחד איתנו את קהילת התכנית ויחד לתרום, לשתף מהידע שלכם כמנטורים, ליצור שיתופי פעולה בין מנטורים וקבוצות, להעלות שאלות שחשוב לכם לשמוע את התשובה להן ממנטורים אחרים ולקיים דיונים פתוחים בכל נושא שנראה לכם רלוונטי כחלק מתפקידכם כמנטורים של קבוצות. **להצטרפות לקהילה - לחצו כאן! **

שיתוף מידע בתקופת ההתמודדות עם נגיף הקורונה

על רקע המתרחש בתקופה האחרונה בישראל ובעולם חל שינוי באופן שבו אנו מתקשרים זה עם זה. אנו מצליחים להתאים את צורות התקשורת זה עם זה באמצעות רעיונות חדשניים ופלאי הטכנולוגיה. אנו קוראים לכם, מנטורים, קבוצות, הורים ומורים הלוקחים חלק בפעילות התכנית, לשתף אותנו, בייחוד בימים אלו, במידע אודות הפעילויות שאתם מקיימים ואודות הדרכים היצירתיות בהן אתם בוחרים לעשות זאת. תוכלו לספר כיצד א תם ממשיכים לקיים מפגשים קבוצתיים באופן מקוון, על הלמידה שאתם עושים מרחוק ועל פרויקטים שאתם ממשיכים לנהל למרות ועל אף הניתוק מן השגרה והסדר הקיים. דווקא בתקופות כאלו, שיתוף הפעולה שלכם נדרש לטובת יצירת קהילה תומכת, בונה ומחזקת. השיתוף יתבצע בקהילת ה־Facebook הרשמית של התכנית

מענה על שאלון לקראת סיכום עונה

אנו מזמינים אתכם לכם לסייע לנו להפיק למידה משמעותית מהשתתפותכם בעונה ולמלא שאלון קצר. מטרת השאלון אודות השתתפותכם בעונת הפעילות הנוכחית היא לשמוע את דעתכם בנוגע להתנהלות עונת SHAPER CITY כמו גם לקבל מכם משוב בונה לקידום התכנית בעונות הבאות. אנא ענו על השאלון בכנות המרבית על מנת שנוכל להפיק ממנו מידע מקיף אודות הדגשים החשובים לכם לקראת עונת הפעילות הבאה. משך המענה על השאלון כ־ֿ10 דקות. למענה על השאלון - לחצו כאן!

בנוסף, במידה ותרצו להיפגש עם איתנו באופן מקוון, אנו עומדים כאן לרשותכם. לצורך קביעת פגישה מקוונת אנא שלחו דוא"ל ל־[email protected] ונפנה אליכם לצורך תיאום פגישה.

רגע לפני יציאה לחופשת החגים הקרבים ובאים עלינו לטובה, נרצה לאחל לכל אחד ואחת מכם חג שמח! צוות FIRST ישראל