דילוג לתוכן העמוד

עדכון 2: פתיחת הרישום, הגרלה, מפת המשאבים ותעודות

יום ראשון, 28 ביוני 2020 (לפני 4 שנים)

קבוצות יקרות, עונת 2021-2020 כבר ממש בפתח. להלן כמה עדכונים חשובים לצורך סיכום עונת CITY SHAPER ופתיחת העונה החדשה!

תזכורת! פתיחת הרישום לעונת 2020-2021 היום

הרישום לעונת הפעילות הקרובה ייפתח היום, ה־28 ביוני 2020 בשעה 12:00. החל משעה זו יתאפשר הרישום לקבוצות באמצעות מערכת רישום וניהול הקבוצות וכן ניתן יהיה להגיש בקשות לחשבוניות ולקלוט תשלומים. לפני מועד פתיחת הרישום, מומלץ להתעדכן בשם המשתמש ובסיסמה שהגדרתם לכניסה למערכת רישום וניהול הקבוצות. במידה והנכם זקוקים לסיוע בנושא זה, ניתן לפנות לצוות התוכנית בדוא"ל [email protected]. לכניסה למערכת רישום וניהול הקבוצות- לחצו כאן! שימו לב כי השנה מלאי הערכות מוגבל. הרישום לעונה מתבצע על בסיס כל הקודם זוכה ולכן כדאי להזדרז ולהשלים את כל הליך הרישום לתוכנית ולהבטיח את מקומכם איתנו בעונה הקרובה!

הגרלת SPIKE Prime

שמחים לבשר על הגרלת שתי ערכות SPIKE Prime לקבוצות FIRST LEGO League Challenge באדיבות חברת רובוטק טכנולוגיות! ההגרלה תערך בין כל הקבוצות שישלימו את הליך הרישום והתשלום במלואו לעונת 2021-2020 עד לתאריך28/07/2020  ההגרלה תפורסם ב-LIVE בקבוצת ה־Facebook של התוכנית בתאריך 30/07/2020 בשעה 20:00 - הזדרזו להירשם!

הדרכות למנטורים

השנה נקיים את ההדרכות המקוונות למנטורים כבר בחודש יולי הקרוב! ההרשמה להדרכות תתבצע באמצעות מערכת ניהול ורישום קבוצות. באזור "רישום להדרכות" (החדש!) במערכת ניתן יהיה לצפות בפרטי ההדרכות העתידיות, להירשם ואף לצפות בהדרכות שכבר התקיימו. 

פרסום חומרים לא-רשמיים במפת המשאבים

השנה החלטנו להקים מאגר חדש במפת המשאבים של התוכנית עבור כל החומרים האיכותיים שאתם מכינים. קבוצה או מנטור המעוניינים לשתף בחומרים חשובים, מוזמנים לשלוח אותם לכתובת הדוא"ל של התוכנית [email protected].

*צוות FIRST LEGO League Challenge שומר לעצמו את הזכות להחליט איזה מידע יתפרסם במפת המשאבים. ** שימו לב, חומרים אלו אינם מסמך רשמי של _FIRST _והשימוש בהם באחריות המנטורים והקבוצות בלבד.

תעודות השתתפות בתחרויות המוקדמות

היות שאנחנו נמצאים רגעים ספורים לפני סוף שנת הלימודים התש"פ, החלטנו לשתף אתכם בתעודות השתתפות אישיות בתחרות המוקדמות המותאמות לכל אחד ואחת מחברי הקבוצה. קבוצות אשר מעוניינות לערוך מסיבת סיום מוזמנות להדפיס את תעודות ההשתתפות שנמצאות ממש כאן (תעודה לבנים | תעודה לבנות).

מחכים לפגוש את כולכם בקרוב! צוות FIRST ישראל