דילוג לתוכן העמוד

עדכון 8: מתווה תחרויות מקוונות, הדרכות תכנות, Global Innovation ופורום ייעוץ מומחים

יום ראשון, 18 באוקטובר 2020 (לפני 3 שנים)

קבוצות יקרות,  אנו נמצאים בעיצומה של תקופת הרישום וקבוצות רבות כבר הצטרפו אלינו לעונה זו! במידה ועדיין לא הסדרתם רישום ותשלום לעונה זו, אנו ממליצים לעשות זאת בהקדם מפני שמלאי הערכות לעונה זו מוגבל.

מתווה תחרויות מקוונות

אנו עובדים במרץ ביחד עם צוות חשיבה המורכב ממנטורים ושופטים ראשיים על בניית מתווה התחרויות המקוונות לשנה זו. מטרתנו נשארת גם השנה לנהל תחרויות מעשירות ומהנות תוך דגש על שיתוף פעולה ואדיבות מקצועית. כמו בכל שנה, גם בתחרויות המקוונות קבוצתכם תיפגש עם צוות של שלושה שופטים בחדר השיפוט ותציג את יכולות הרובוט שלה בזירה אל מול שופטי הזירה. אנו מודעים לחוסר הוודאות ולחששות ועל כן נשמח להזמינכן לשיחה פתוחה בנושא התחרויות המקוונות. תאריך ורישום יתפרסמו בעדכון הבא.

הדרכות תכנות EV3

בעקבות ההצלחה המדהימה של סמינר סוכות, אנו פותחים בסדרת הדרכות תכנות ב-LEGO® MINDSTORMS® EV3. ההדרכות יכללו 5 מפגשים בנושאים שונים: החל ממבוא לתוכנה, קריאה מחיישנים, מעקב אחר קו, ועד משתנים ובקרה. ההדרכות פתוחות לקבוצות אשר סיימו את תהליך הרישום והסדירו את התשלום לעונה. מידע נוסף ניתן למצוא במערכת FIRST Dashboard.

Global Innovation Awards

תחרות FIRST Global Innovation Awards powered by Star Wars: Force for Change מתקיימת מדי שנה בארה״ב ועוסקת בתחום החדשנות. השנה אנו פותחים מחדש את האפשרות להשתתפות הקבוצות המצטיינות בתחרות!  השנה התחרות בישראל תתקיים בנפרד מהתחרויות האזוריות על מנת לעמוד בלוח הזמנים העולמי של התחרות. פרטים נוספים ורישום בעדכון הבא!

שאלות בנוגע לרובוט

לשאלות בנושא הרובוט וחוקי משחק הרובוט, הנכם מוזמנים לשלוח מייל לכתובת [email protected] וצוות שופטי הזירה הראשיים ישמח לעזור לכם!

פורום ייעוץ מומחים: פרויקט החדשנות

גם השנה, במסגרת פרויקט החדשנות, פתחנו עבורכם את פורום יעוץ המומחים - קישור כאן! במידה ותרצו להסתייע ולהיוועץ בסגל השופטים הראשיים שלנו ולשאול אותם שאלות בתחום פרויקט החדשנות, תוכלו לעשות זאת באמצעות מילוי פניה בשאלון המצורף מעלה. הסירו דאגה מלבכם, פרטיכם הינם חסויים, לא ייעשה כל שימוש במידע ולא יועבר מידע בנושא הלאה. הפורום נועד לסייע לקבוצות לבצע את פרויקט החדשנות על הצד הטוב ביותר.

מחכים לפגוש את כולכם בקרוב! צוות FIRST ישראל