דילוג לתוכן העמוד

עדכון 9: מתווה תחרויות מקוונות, סקוצ'ים פגומים בערכת המשימה ותכנון תחרויות

יום חמישי, 29 באוקטובר 2020 (לפני 4 שנים)

קבוצות יקרות, אנו עוקבים ביחד אתכם אחר ההנחיות ומתווה החזרה ללימודים ועל כן אנו מודעים לאי הבהירות וחוסר הודאות העוטף את השנה. ברצוננו לאפשר לכמה שיותר קבוצות להשלים את תהליך הרישום ולהצטרף אלינו לעונה ועל כן אנו מאריכים את סגירת הרישום והתשלום עד ל־1 בדצמבר 2020. במידה ואתם נתקלים בקשיים בהפעלת הקבוצה אל מול הגורם האחראי או הארגון המפעיל, נשמח שתצרו אתנו קשר על מנת שנוכל לעזור.

מתווה תחרויות מקוונות

אנו עובדים במרץ ביחד עם צוות חשיבה המורכב ממנטורים ושופטים ראשיים על בניית מתווה התחרויות המקוונות לשנה זו. מטרתנו נשארת גם השנה לנהל תחרויות מעשירות ומהנות תוך דגש על שיתוף פעולה ואדיבות מקצועית. כמו בכל שנה, גם בתחרויות המקוונות קבוצתכם תיפגש עם צוות של שלושה שופטים בחדר השיפוט ותציג את יכולות הרובוט שלה בזירה אל מול שופטי הזירה. אנו מודעים לחוסר הוודאות ולחששות ועל כן נשמח להזמינכן לשיחה פתוחה בנושא התחרויות המקוונות. תאריך ורישום יתפרסמו בעדכון הבא. על מנת לעזור לכם ולקבוצתכם להתכונן כראוי לתחרויות המקוונת, נודה לכם אם תמלאו את השאלון הבא.

רוצים לקחת חלק בתכנון התחרות?

ברצוננו לוודא כי למרות שאיננו יכולים לקיים תחרות רגילה שכל אחת מהקבוצות תחווה חוויה מעשירה ומהנה! וכאן אתם נכנסים לתמונה- אנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו לקבוצת חשיבה אשר תעסוק בהווי יום התחרות, הטמעת רוח FIRST בתחרות מקוונת ועוד. רישום לקבוצת החשיבה.

סקוצ'ים פגומים בערכת המשימה

קבוצות יקרות, כפי שנכתב בעדכון 6, בחלק מהערכות אשר נשלחו קיימים סקוצ'ים פגומים. במידה ונמצאת בידיכם ערכה כזו, צרו אתנו קשר ונשלח אליכם סקוצ'ים חלופיים תקינים. שימו לב כי בערכות אשר יצאו לאחר עדכון זה יצורפו הסקוצ'ים החלופיים לצד תעודת המשלוח.

מחכים לפגוש את כולכם בקרוב! צוות FIRST ישראל