דילוג לתוכן העמוד

עדכון 13: עדכוני GIA, סיכום סמינר חנוכה ותחרות ניסיון

יום חמישי, 17 בדצמבר 2020 (לפני 3 שנים)

קבוצות יקרות, ברצוננו לאפשר לכמה שיותר קבוצות להשלים את תהליך הרישום ולהצטרף אלינו לעונה ועל כן הרישום יישאר פתוח עד ליום שישי, ה־1 בינואר 2021 בשעה 8:00 בבוקר. לאחר סגירת הרישום, יהיה ניתן להשלים את התשלום לעונה עד ליום חמישי, ה־21 בינואר 2021. לאחר תאריך זה לא תתאפשר השלמת רישום והצטרפות לעונה. קבוצות אשר נרשמו למסלול Season Pass בלבד יוכלו להחליט להצטרף לתחרות ולהשלים את דמי הרישום אליה עד לתאריך ה־28 בינואר 2021. במידה ואתם נתקלים בקשיים בהפעלת הקבוצה אל מול הגורם האחראי או הארגון המפעיל, נשמח שתיצרו איתנו קשר על מנת שנוכל לעזור.

עדכון תאריכים לתחרות ה-Global Innovation

כמדי שנה, גם בעונת RePLAY 2020/21 אנו מזמינים קבוצות להתחרות בתחרות FIRST Global Innovation Awards powered by Star Wars: Force for Change העולמית. מכיוון שהתחרויות האזוריות תחלנה השנה בתאריך מאוחר מהמועד האחרון להגשת המועמדויות, אנו פותחים מסלול מיוחד לבחירת המועמדים הישראלים לתחרות זו.

להלן עדכון לוח הזמנים: זמן הרישום הוארך, ועד ל־27 בדצמבר 2020 על הקבוצה להודיע ל-FIRST ישראל שהיא מעוניינת להשתתף בתחרות ה-Global Innovation בעונת 2020/21 בטופס הבא. הצהרה זו אינה מחייבת, אך על הקבוצה לשקול היטב שהפתרון החדשני שהיא פתחה מהווה באמת פריצת דרך בעידוד אנשים לפעילות גופנית. רק קבוצות שהודיעו מראש על רצונן להשתתף בתחרות תוכלנה להגיש מועמדות בשלב הבא. מידע נוסף בנוגע לעדכון התאריכים ניתן למצוא במפת המשאבים. נותרו 10 ימים בלבד לרישום לתחרות זו!

סמינר חנוכה

ביום שלישי האחרון התקיים סמינר חנוכה בסימן סימולטורים ועבודה עם הקבוצה מרחוק. אנו רוצים להודות לכל המרצים והמשתתפים בסמינר, תודה מיוחדת למרצים: ייטב קוריט, ריקי סגל כהן, ערן שריון, ענב בר ניר ורני מלצר. במהלך היום התקיימה גם פעילות לתלמידים אשר כללה הרצאה מאת זיו שילון - "מפציעה בצבא לזכייה במרוץ איש הברזל" וחידון בנושא העונה. ניתן לצפות בכל ההרצאות כאן.

חתימת הורי התלמידים על טופס ההסכמה

אם בקבוצתכם ישנם תלמידים שהוריהם עדיין לא חתמו על טופס ההסכמה של FIRST, אנא בקשו מהם לחתום על הטופס בכתובת legal.firstisrael.org.il. שימו לב כי באחריות המנטורים להוסיף לפני כן את התלמידים ברישום הקבוצה במערכת ניהול הקבוצות, תחת דף ניהול הקבוצה. קבוצה אשר לא השלימה את חתימת הורי התלמידים על טופס ההסכמה והוויתור, לא תוכל להירשם או להשתתף באירועי FIRST!

תחרות ניסיון חנוכה

היום התקיימה תחרות ניסיון ובדיקות בנוגע לצילום משחק הרובוט. אנו רוצים להודות לקבוצות 285 מתל אביב, 1047 מירושלים ו-1477 מפקיעין על התנדבותן ועזרתן היום. המסקנות מיום הבדיקות יעזרו לנו לבנות מתווה תחרות מיטבי ומותאם לכל הקבוצות.

מחכים לשמוע מכם בקרוב, צוות FIRST ישראל