דילוג לתוכן העמוד

עדכון 14: טופס הסכמה, שאלון מנטורים, הכשרת שופטי זירה ושולחנות עגולים

יום חמישי, 04 בפברואר 2021 (לפני 3 שנים)

קבוצות יקרות, אנו עוקבים ביחד אתכם אחר המצב ובטוחים כי בקרוב נוכל לחזור לעבודה עם התלמידים! במידה ואתם נתקלים בקשיים בהפעלת הקבוצה אל מול הגורם האחראי או הארגון המפעיל, נשמח שתצרו אתנו קשר על מנת שנוכל לעזור.  

נדרשת פעולה: חתימת הורי התלמידים על טופס ההסכמה

לאחר פניות ממספר מנטורים והורים, טופס ההסכמה עודכן והופשט לנוחיותכם (אין צורך לחתום מחדש במידה והורי התלמיד חתמו על טופס ההסכמה לפני עדכון זה). אם בקבוצתכם ישנם תלמידים שהוריהם עדיין לא חתמו על טופס ההסכמה של FIRST, אנא בקשו מהם לחתום על הטופס בכתובת legal.firstisrael.org.il. שימו לב כי באחריות המנטורים להוסיף לפני כן את התלמידים ברישום הקבוצה במערכת ניהול הקבוצות, תחת דף ניהול הקבוצה. ניתן להיעזר במדריך זה. קבוצה אשר לא השלימה את חתימת הורי התלמידים על טופס ההסכמה, לא תוכל להירשם או להשתתף באירועי FIRST!

הכשרות שופטים ושופטי זירה

אחרי שחיכינו והמתנו בסבלנות, ההכשרות סוף סוף כאן! הכשרת השופטים תיפתח ביום ראשון, 7.2.21. כל השופטים (גם ותיקים) אשר מעוניינים לשפוט השנה נדרשים לעבור את ההכשרה בעקבות מספר שינויים בתהליך השיפוט. הכשרת שופטי הזירה תיפתח ביום שני, 15.2.21. שימו לב כי העונה, המתנדבים לתפקיד שופט זירה חייבים להיות בני 16 ומעלה. ההכשרות והרישום אליהן יתבצעו דרך מערכת FIRST Israel Dashboard.

שאלון למנטורים ותחרויות

אנו עובדים במרץ על התחרויות במטרה ליצור מתווה לתחרות מקוונת אשר תכיל את החוויה ורוח FIRST אשר אנו מכירים מהתחרויות הפיזיות ותיתן מענה מיטבי לכל הקבוצות. על מנת לעשות זאת, עלינו לדעת מה מצב התקדמותכם בעונה. לשם כך נשמח שתקדישו מספר דקות ותענו על שאלון זה. התחרויות יתקיימו במהלך חודשי אפריל- יוני. תאריכים מדויקים יפורסמו בשבועות הקרובים!

שולחנות עגולים

אנחנו שמחים לפתוח במסורת של קבוצות דיון ״שולחנות עגולים״. אנו נתכנס בקבוצות איכות, אחת לכמה ימים ונדון בנושאים שונים בהקשר של עונת 2021 על כל תחומיה השונים. ״שולחן עגול״ הינו קבוצת דיון איכותית אשר מורכב ממספר מנטורים ומנטוריות ויעסוק בנושא אחר כל פעם. המטרה היא לקבל פידבק מהשטח, ללמוד את האתגרים (המיוחדים) של עונה זו ולקיים דיון פורה, ומלמד לכל משתתפי השולחן העגול. החלוקה לקבוצות דיון השונות תתקיים ותתפרסם לאחר שלב הרישום ובהתאם למספר הנרשמים. השאיפה היא לשמור על קבוצות איכות של עשרה מנטורים ומנטוריות בכדי לקיים דיון יעיל וענייני. הרישום לקבוצת השולחן העגול בלינק הבא.

מחכים לשמוע מכם בקרוב, צוות FIRST ישראל