דילוג לתוכן העמוד

עדכון 19: מערכת התחרויות, מועדי תחרות האליפות, הזמנה ל-Awards Show, ועוד

יום שישי, 23 באפריל 2021 (לפני 3 שנים)

קבוצות יקרות,

התחרויות כבר ממש מעבר לפינה. אנו מקווים שאתם מוכנים, מתרגשים, ומחכים בקוצר רוח יחד איתנו!

תקינות המשימות והמגרש

במהלך הצילום למקצים הרשמיים אתם תשתמשו בדגמי המשימות מערכת האתגר שקיבלתם. חשוב מאוד שהדגמים יהיו בנויים באופן מדויק, בהתאם להנחיות הבנייה המופיעות באתר. במידה והתקשיתם בבניית הדגמים, במידה ויש לכם שאלה, או במידה וחסרים לכם חלקים מהערכה, אנא פנו אלינו במייל [email protected].

מערכת התחרויות FIRST Remote Event Hub

בעקבות עיכובים בפיתוח המערכת, אנו עושים מאמצים רבים לקיום התחרויות הראשונות כסדרן ללא פגיעה בקבוצות. ההזמנה למערכת תשלח במייל למנטורים הרשומים תחת הקבוצה ב-Dashboard של FIRST ישראל בימים הקרובים. לאחר הכניסה למערכת, תוכלו לצפות בלוח הזמנים של קבוצתכם ובמועדי ההגשה הנדרשים למקצי הזירה ומקצה האימון. בנוסף לאלו, במערכת זו יהיו כל הקישורים הדרושים למפגשים ביום התחרות (להזכירכם, המפגשים עומדים להתקיים בפלטפורמת Microsoft Teams).

משוב על מפגש השיפוט

עם סיום מפגש השיפוט בתחרות, כל קבוצה תתבקש למלא משוב על המפגש וחווית השיפוט דרך מערכת התחרות. שימו לב כי המשוב נקרא על ידי מנהלת התוכנית בלבד ואינו משפיע על תוצאות השיפוט. דיווחים על מקרים חריגים במהלך מפגש השיפוט יתקבלו דרך טופס ייעודי במערכת התחרות. כל פורמט אחר של הערות, תלונות או משוב על מפגש או תוצאות השיפוט לא יתקבל.

מפגש הדרכה בנוגע לצילום מקצי הרובוט

מפגש עם שופטי הזירה הראשיים וצוות מהנדסי התוכנה של FIRST יתקיים ביום שני, ה־26 באפריל בשעה 20:00 בקישור הבא. במהלך המפגש יועבר הסבר קצר על ההתחברות והשימוש באפליקציית צילום המקצים, בעוד שרוב המפגש יוקדש לשאלות ותשובות. המפגש יסוכם ויוקלט עבור מנטורים אשר לא יכולים להתחבר למפגש.

מועדי תחרות האליפות

תחרות האליפות תתקיים ב־13 עד ה־14 ביוני, במתכונת תחרות מקוונת התימשך יומיים, בה כל קבוצה תעבור שני מפגשי שיפוט. פרטים נוספים ופירוט מלא יימסר לקבוצות המעפילות לתחרות.

תלמידים עם צרכים מיוחדים

במידה ובקבוצתכם משתתפים תלמידים עם צרכים מיוחדים (תלמידים על הספקטרום האוטיסטי/ילדים בעלי צרכים מיוחדים או בדומה לכך) וחשוב לכם שהשופטים ידעו על כך, אנא מלאו את הטופס המצורף כדי שנוכל לוודא שקבוצתכם תקבל התייחסות מתאימה בתהליך השיפוט.  את הטופס יש למלא עד שבוע לפני יום התחרות. שימו לב כי לא תתאפשר הארכת זמן בחדר השיפוט.

הזמנה ל-Awards Show

אנחנו שמחים להזמיכם לטקס הפרסים החגיגי של _FIRST _ישראל לפרסים בתכניות השונות, וכן להזנקת תחרויות FIRST LEGO League Challenge בעונה זו!

מחכים לראותכם, צוות FIRST ישראל