דילוג לתוכן העמוד

עדכון 4: מועדי התחרויות המוקדמות בעונת CARGO CONNECT

יום שני, 08 בנובמבר 2021 (לפני שנתיים)

קבוצות יקרות, כיף לחזור לשגרה ולפעול במרץ בעונת הפעילות! אנו מתרגשים לחלוק עמכם את מועדי התחרויות ואת פורמט התחרויות החדש שלנו!

הארכת תקופת הרישום לעונה

מאות קבוצות מכל רחבי הארץ כבר הצטרפו אלינו לעונת CARGO CONNECT℠. בעקבות הביקוש הרב, הרישום יישאר פתוח עד ל-30 בנובמבר 2021. מספר המקומות מוגבל בכפוף למלאי.

לרישום קבוצה לעונה לחצו כאן

במידה ואתם זקוקים לעזרה בהרשמה לעונה, אנא צרו קשר עם התמיכה הטכנית של FIRST במייל [email protected].

מוכנים לחגיגה שכולה הנדסה, מדע וטכנולוגיה?

אנו מתרגשים לשתף אתכם כי תחרויות המוקדמות תתקיימנה בין ה-21 ל-24 בפברואר 2022 במרכז הארץ! אנא הקפידו לשריין את המועדים ביומן בית הספר, לוודא שאין טיול שנתי שנופל בדיוק על תאריכים אלו ולעדכן את כל הגורמים הרלוונטיים. שימו לב, המועדים כפופים למשחקי הליגה המקומית וייתכנו שינויים קטנים בלוחות הזמנים. מיקום התחרויות יתפרסם בהקדם. המשיכו לעקוב אחר העדכונים המתפרסמים. הרישום לתחרויות יפתח בעוד כחודש.

פורמט התחרויות בעונת CARGO CONNECT

על מנת לאפשר גדילה עתידית של התוכנית, לשמור על רמת ואיכות התחרויות ובכדי לאפשר לכל קבוצה שחפצה בכך לקחת חלק בפעילות, בתקציב הגיוני ונכון, בנינו מחדש מודל התחרויות. אנו נקיים תחרויות בסדר גודל דומה ל-FIRST Championship, בה בכל יום תחרות תגענה 98 קבוצות להיכל. הקבוצות תחולקנה מראש לבתים של 49 קבוצות בכל בית. כל בית יתחרה בנפרד במסגרת הבית שלו בלבד (אתם תדעו מראש לאיזה בית אתם שייכים) אך שתי התחרויות תתקיימנה במקום אחד במקביל, עם טקס פתיחה וסיום משותפים, כאשר כל בית יזכה לפרסים ועליית שלב משלו, בהתאם למפתחות הקיימים. היכונו ליום שיא מרגש ומיוחד בו תוכלו לפגוש מאות תלמידים מכל רחבי הארץ, לבקר עשרות פיטים ולחוות מדע וטכנולוגיה בצורה שעדיין לא ראינו!

התנדבות בנייה ב-LEGO בחופשת חנוכה

אנו מזמינים אתכם להגיע אלינו למרכז FIRST ישראל במהלך חופשת חנוכה לבנות את הגביעים לתחרויות. הרישום להתנדבות וכל הפרטים החשובים נמצאים ב-Dashboard של FIRST ישראל.

עדכונים במפת המשאבים

הקפידו להתעדכן במסמכים המתפרסמים במפת המשאבים בכל העת, ובפרט בעדכוני משחק הרובוט. המחברת ההנדסית והמדריך למפגשי קבוצה נמצאים ב-Dashboard של FIRST ישראל לקבוצות אשר הסדירו את תשלום. המשיכו לעקוב אחר עדכונים חשובים המתפרסמים מעת לעת.

המון בהצלחה, צוות FIRST ישראל