דילוג לתוכן העמוד

עדכון 13: אירועי Off-Season, קול קורא וייצוג ישראלי בתחרויות עולמיות

יום שישי, 20 במאי 2022 (לפני שנתיים)

קבוצות יקרות,

עונת התחרויות מאחורינו ואנו עם הפנים קדימה לקראת העונה הבאה והמרגשת! מוזמנים לצפות בסרטון חשיפת עונת 2022-2023 FIRST® ENERGIZE℠, המוצגת על-ידי Qualcomm.

במהלך השבועות הקרובים תפתח הרשמת קבוצות לעונת 2022-2023, הישארו מעודכנים והבטיחו את מקומכם איתנו! בדומה לכל תוכניות FIRST, גם FIRST LEGO League Challenge נמצאת במאגר התוכניות החינוכיות של משרד החינוך, והיא מתאימה לתקצוב במערכת גפ״ן לניהול פדגוגי, באמצעות סל מענים פדגוגיים ורגשיים ותת-סל תחומי מדע, טכנולוגיה ומתמטיקה. פנו למנהל/ת בית הספר כדי להגיש תקצוב לקבוצתכם בשנה״ל תשפ״ג.

אירועי Off-Season

במהלך החודשים הקרובים עתידים להתקיים מספר תחרויות לא רשמיות שמפיקות קבוצות בקהילה. הנכם מוזמנים לפנות למארגני האירועים ולהתעניין בפרטים החשובים, הן מבחינת רישום לאירועים והן מבחינת התנדבות בהם:

  • 31 במאי 2022, ירושלים (תיכון המילפרב). לפרטים: ייטב 054-253-8050
  • 1 ביוני 2022, קריית שמונה (מתנ"ס ארתור פוקס). הרישום לקבוצות נסגר. מוזמנים להגיע לצפות, להכיר ולהתרשם. לפרטים: חורש  054-803-2554
  • 3 ביוני 2022, מודיעין (אורט עירוני ד׳). לפרטים: יאיר 054-386-5386
  • 10 ביוני 2022, גדרה (תיכון דרכא רמון). לפרטים: שרון 054-4472010

ככל והנכם מעוניינים לארח אירוע Off Season הנכם מוזמנים ליצור קשר במייל [email protected] לשאלות ועזרה בנושא.

אישורי השתתפות וקבלות עבור הקול קורא

כמו בעונות הקודמות, אישורי השתתפות בעונה נמצאים ב-Dashboard של FIRST ישראל, בעמוד ניהול הקבוצה. הקבלות בגין התשלומים נמצאות בתיבת המייל שהזנתם בעת הרישום. הקבלות נשלחו מהכתובת [email protected], כך שתוכלו לעשות חיפוש מהיר ולמצוא אותן.

ייצוג ישראלי בתחרויות עולמיות

ברכות לקבוצה #1200 חטיבת הביניים עתיד, כפר יונה וקבוצה #1799 מקיף אפרים קציר, חולון על הייצוג המרשים בתחרות ה-FIRST Championship שהתקיימה ביוסטון, טקסס לפני מספר שבועות. שתי הקבוצות חזרו עם פרסים מכובדים ביותר:

  • #1200 חטיבת הביניים עתיד, כפר יונה - פרס האליפות, מקום שני.
  • #1799 מקיף אפרים קציר, חולון - פרס ערכי הליבה, מקום שני. אנו גאים בכם, מתרגשים וחוגגים עמכם את ההישגים המרשימים!   לפני כשבוע הקבוצות שהעפילו שלב ב-Global Innovation Awards קיבלו חזרה תשובות לגבי העפלה לשלב הסופי של התחרות. אנו גאים בקבוצות שלקחו חלק בשלב זה בתחרות, אנו בטוחים שעוד תגיעו רחוק עם הרעיונות החדשניים שלכם.
  • #368 אורט אחווה, גלבוע
  • #911 עתיד כרמים, בנימינה
  • #840 הכפר הירוק
  • #52 תיכון הנדסאים, הרצליה

בהמשך השבוע יטוסו קבוצות #368 אורט אחווה, גלבוע, #1371 מאלזהראוי, אכסאל ו-#285 עירוני ד׳, תל אביב-יפו לתחרות ה-Razorback Open Invitational בארקנסו, ארה״ב. קבוצה #2401 טהא חוסין, סכנין זכתה בפרס האליפות מקום שלישי בבית האדום והתבשרה לפני מספר שבועות כי היא תשתתף בתחרות בברזיל. בנוסף, בשבוע האחרון התבשרנו כי ישראל קיבלה מקום נוסף לתחרות בברזיל. קיימנו הגרלה בין שתי הקבוצות בעלות הדירוג הגבוה ביותר בתחרויות האליפות (אך לא זכו בפרסי האליפות) מכל בית.

  • קבוצה #1301 מרכז מחוננים, עראבה תשתתף בתחרות ה-SESI International Open Brazil בברזיל.
  • קבוצה #1392, חטיבת ביניים עתיד, כפר יונה תשתתף בתחרות המקוונת Asia Pacific Open.

אנו מאחלים לכם המון בהצלחה ומחכים לשובכם בשלום!   במסגרת ה-FIRST Championship, חברת LEGO Education ציינה את הערכתה לצוות המתנדבים מישראל שפיתחו את מערכת ניהול התחרויות ששימשה את FIRST LEGO League Challenge בישראל ובעולם. אלישה מקנטאיר, נציגת LEGO Education ציינה את התרומה הגדולה של המתנדבים, והעניקה שי לחברי צוות הפיתוח. את השי קיבלו בשם הצוות אלן גרין ויוסי קרל.

מתנדבי FIRST ישראל ממשיכים ליצור ולהוביל שינויים פורצי דרך. יישר כוח!

  אביב נעים, נתראה בקרוב, צוות FIRST ישראל