דילוג לתוכן העמוד

עדכון 3: שינוי האופן שבו אנו חוגגים חדשנות ב-FIRST

יום שישי, 30 בספטמבר 2022 (לפני שנתיים)

קהילה יקרה,

אחד מערכי הליבה של FIRST הוא חדשנות. קבוצות FIRST LEGO League ממציאות פתרונות חדשניים ופורצי דרך באמצעות פרויקט החדשנות שלהם. עם זאת, אנחנו גם יודעים שקבוצות מתכננות פתרונות חדשניים בעיצוב ותכנות הרובוט, באסטרטגיות להשלמת משימות ובאופן שבו התלמידים עובדים כצוות.

כדי להוכיר בצורה טובה יותר את העבודה הקשה שעושות הקבוצות שלנו, אנחנו בתהליך חשיבה מחדש על האופן שבו אנו חוגגים חדשנות ב-FIRST LEGO League Challenge. כתוצאה מכך, קיבלנו ב-FIRST ההחלטה עולמית להפסיק את אירוע ה-Global Innovation Award לשנת 2023.

החלטה זו אינה משנה את את פרויקט החדשנות של FIRST LEGO League Challenge ולא את תפקידו ההכרחי בפיתוח מיומנויות כגון עבודת צוות, יצירתיות ומעורבות קהילתית. פרויקט החדשנות, יחד עם השיפוט והענקת פרסים בתחרויות נשאר חלק מחוויית התוכנית.

שינוי זה מאפשר לנו להשתמש בדרכים חדשות ומעצימות להנגיש את חגיגת החדשנות לתלמידים נוספים ב-FIRST LEGO League ובכל תוכניות FIRST. אנחנו עובדים קשה לתכנון הצעדים הבאים - הישארו מעודכנים למידע נוסף על האופן FIRST תחגוג חדשנות בעונת 2023 ואילך.

לתשומת לבכם, מספר מוגבל של ערכות אתגר נותרו. אנא השלימו את ההרשמה והעבירו תשלום כדי להבטיח את השתתפותכם בעונת SUPERPOWERED.

בברכה, צוות FIRST ישראל