דילוג לתוכן העמוד

עדכון 4: מועדי התחרויות המוקדמות, סגירת הרישום, סמינר חנוכה ועוד

יום שני, 14 בנובמבר 2022 (לפני שנה)

קבוצות יקרות, מקווים שהתחלתם את הפעילות בעונת ℠SUPERPOWERED. רוב הקבוצות השלימו את הרישום והתשלום וכבר קיבלו את ערכות המשימה וכיף לשמוע וללמוד מכם על החוויות מהפעילות! לפניכם כמה עדכונים חשובים.

סגירת הרישום לעונה

למעלה מ-560 קבוצות מכל רחבי הארץ כבר הצטרפו אלינו לעונת ℠SUPERPOWERED מלאי ערכות האתגר נגמר וההרשמה לעונה נסגרה. קבוצות שטרם הסדירו את התשלום מתבקשות לעשות זאת בהקדם בכדי להבטיח לעצמן ערכה ומקום בתחרויות. שאלות בנושא ניתן להפנות ל-[email protected]. אנו מודעים לקושי שחלקכם חווים במשלוח הערכות ועוסקים בימים אלו על מנת לספק אותן בהקדם, תודה רבה על סבלנותכם.

מועדי תחרויות המוקדמות

אנו שמחים לבשר כי תחרויות המוקדמות יתקיימו בין התאריכים 5 עד ה–9 בפברואר 2023 בחולון. קבוצה שרכשה מקום לתחרות, תוכל להתחרות באחד מימי תחרות אלו. ההרשמה תתבצע באמצעות מערכת ה-Dashboard של FIRST ישראל, פרטים נוספים על כך נמסור בעדכון עתידי.  אנא הקפידו לעדכן את הגורמים הרלוונטיים בבית הספר ולשריין את המועדים ביומן בית הספר. בדקו האם יש אירועים או טיולים מתוכננים בתאריכים אלו ותכננו את העדפותיכם לשיבוץ לתחרות.

סמינר חנוכה - יום הפנינג לקבוצות!

ביום שלישי, ה–20 בדצמבר 2022 נקיים יום הפנינג שכולו לקבוצות ולתלמידים. ביום זה נקיים מקצי הרצת רובוט לא רשמיים, עם מתנדבי הזירה שלנו, נאפשר לקבוצות להציג את פרויקט החדשנות ולקבל משוב מקבוצות אחרות, נקיים הדרכה ממוקדת של הכנה לתחרות ועוד. בנוסף, מי שירצה, יסייע לבנות את כל הגביעים לקראת התחרויות שלנו! פרטים מלאים ומיקום יועברו בהמשך.

פורום ייעוץ בנוגע לפרויקט החדשנות

פורום יעוץ פרויקט החדשנות פתוח! מטרת הפורום היא לאפשר לקבוצות להתייעץ עם סגל השופטים שלנו בנוגע לרעיונות החקר ולוודא שהם עומדים בתנאים שהוגדרו לעונה. הפנייה לפורום נעשית באמצעות מילוי השאלון בקישור כאן. המידע יישאר חסוי ליתר הקבוצות ולא יעשה בו שימוש

שאלות בנוגע למשחק הרובוט

לשאלות בנושא הרובוט וחוקי משחק הרובוט, הנכם מוזמנים לשלוח מייל לכתובת [email protected] וצוות שופטי הזירה הראשיים ישמח לענות לכם.

עדכונים במפת המשאבים

הקפידו להתעדכן במסמכים המתפרסמים במפת המשאבים בכל העת ובפרט בעדכוני משחק הרובוט. המחברת ההנדסית והמדריך למפגשי קבוצה נמצאים במערכת ה-Dashboard של FIRST ישראל לקבוצות אשר הסדירו את תשלום. המשיכו לעקוב אחר עדכונים חשובים המתפרסמים מעת לעת.

המון בהצלחה, צווות FIRST ישראל.