דילוג לתוכן העמוד

עדכון 11: תחרות הגמר

יום שבת, 30 במרץ 2024 (לפני חודש)

קהילה יקרה,

אנו נרגשים לקראת התחרויות שמתחילות היום ומצפים לפגוש אתכם ולראות את העשייה שלכם לאורך העונה.

אנו מבקשים להעביר אליכם אגרה בנושא תחרות האליפות מעדו, מנכ״ל FIRST ישראל.


מנטורים יקרים,

תרשו לי בראשית הדברים להודות לכולכם על המאמצים האדירים להוציא את העונה הזו לפועל. עוד אנחנו מתארגנים לתחרויות, המלחמה בצפון ובדרום נמשכת, ומאז תחילת נובמבר, כ-3 שבועות לפרוץ המלחמה, קראנו לכם להמשיך ולפעול ואפשרנו זמן רב יותר בכדי שהילדים הצעירים לא יפגעו, ואנו נוכל לקיים את העונה כולה כולל התחרויות.

מאז ה-7 באוקטובר אבדנו בוגרת וארבעה בוגרים, ליבנו עם המשפחות, אנו שומרים איתם על קשר ומחזקים אותן ככל שניתן. נמשיך ונייחל לחזרתם של החטופות והחטופים.

מחר יחלו התחרויות המוקדמות, אנו הקמנו ביום שישי את המגרשים ומחכים לכם בחיפה. למעלה מ-400 קבוצות תתחרנה השבוע, זהו מספר שיא מאז הקמת הארגון. כל הכבוד לכם על הנחישות ההתמדה והמקצועיות בשנה כה מורכבת.

משיקולים שונים שמקורם במספר גורמים שאינם תלויים בנו אנו נאלצים לשנות מעט את מבנה העונה ואנו לא נקיים את משחקי הגמר בחיפה שמתוכננים ל-11 באפריל. מאחר ואין השנה העפלה לתחרויות בחו"ל אנו נקיים משחקים נוספים מחוץ לעונה שמסתיימת ב-31 למאי ונפרסם על כך הודעה. בסוף השבוע בתום 5 ימי התחרויות יפורסם הדרוג המשוקלל של כל הקבוצות.

חשוב לי לציין שבשנה כה מאתגרת, עצם העשייה וההשתתפות בתחרות המוקדמות היא הישג אדיר לכל הקבוצות, לילדים להורים ולכם. לידיעתכם, בשנה הבאה מתנדבי שנת השירות שלנו יפעלו ב-3 קומונות בעוטף ובישובי הצפון ויחזירו את הילדים לסדנאות, בכך נוכל לגשר על ההפסד שנגרם לחלקן השנה עקב המצב.

בהזדמנות זו אני מבקש להודות ללימור מנהלת התוכנית על העבודה המדהימה שהיא עושה בתנאים בלתי סבירים, ועם גורמים משפיעים רבים כל כך ולמרות הכל מצליחה לקיים עונה נהדרת.

תודה לכולכם, בהצלחה ולהתראות השבוע בחיפה. עדו מזורסקי מנכ״ל