דילוג לתוכן העמוד

עדכון 2: הבהרה בנוגע לתאריכי התחרויות, קול קורא, סמינר FIRST, רישום לעונה ובדיקת בטא

יום שני, 17 בספטמבר 2018 (לפני 6 שנים)

קבוצות שלום!

הבהרה חשובה בנוגע לתאריכי התחרויות המופיעים באתר FIRST

באתר העולמי מופיעים תאריכי התחרויות עקב אילוצים טכניים. כדי להריץ את מערכת הרישום היו חייבים לציין את תאריכי התחרויות. התאריכים שצוינו טנטטיביים לחלוטין ואינם נכונים. נכון לרגע זה אין בידינו את תאריכי התחרויות הסופיים. אנו מבטיחים לעדכן אתכם ברגש שנדע!

בדיקת בטא

בתהליך בודקים פיצ'רים חדשים ופתרונות לבעיות שצצו בעבר. חשוב שקבוצות ישראליות ייקחו חלק בתהליך. השנה ישנם שינויים בסביבות פיתוח הקוד הטקסטואלית (לא LabVIEW). ההרשמה לבדיקות בטא פתוחה עד ה־28 בספטמבר. כל התהליך מתבצע ישירות מול FIRST ארה״ב, ואנחנו בארץ לא מהווים צד בעניין. מבין הנרשמים, FIRST יבחרו את הקבוצות שהם מעוניינים שיבצעו את בדיקות התוכנה. קבוצות אלה יקבלו גישה לתוכנות החדשות והפיצ'רים החדשים לבדיקה בלבד ויצטרכו לתת ל־FIRST משוב. קישור להרשמה לבטא נמצא כאן.

קול קורא 2019

את כל הפרטים על הגשת הבקשה ניתן למצוא כאן. כל הטפסים הנדרשים כדי להגיש את הבקשה נמצאים באתר זה תחת הכותרת "קריטריונים לתקצוב תחרויות ואולימפיאדות תשע"ט ואילך". אנו מבקשים את תשומת ליבכם לשינויים שנעשו, יש לקרוא בעיון את פרטי הבקשה ולעמוד בכל התנאים שמשרד החינוך דורש. לתשומת לבכם – תהליך הגשת הבקשה למינהל מבוצע דרך הרשות המקומית/הבעלות של בית הספר במערכת המרכב"ה הממשלתית ולא באופן ישיר על ידי הקבוצה/בית הספר. יש להגיש את הבקשה במלואה עד ה־15 באוקטובר 2018.

סמינר FIRST

סמינר FIRST העשירי יוצא לדרך! שוב ניפגש ונחלוק בידע העצום המצוי אצלכם - חברי הקהילה. המון תודה לכל המרצות והמרצים על ההשקעה הרבה. למכללה הטכנולוגית רופין, למרכז היזמות ירוק ולאלי ברק העומד בראשו על האירוח של הסמינר. כל הפרטים על הסמינר מופעים בקישור הזה. ללו"ז ההרצאות המפורט ולרישום לחץ כאן. אנא הירשמו לימים השונים בכדי שנדע להיערך בצורה מיטבית. קובץ הרישום הינו קבוצתי! מכאן כי כל קבוצה צריכה למלא את טופס ההרשמה פעם אחת בלבד ובצורה מרוכזת עבור כל חברי הקבוצה.

רישום קבוצות לעונת 2019-2018

תהליך הרישום לעונה כולל 4 שלבים:

  1. מכתב התחייבות - הנכם מתבקשים לשלוח מכתב התחייבות חתום ל- FIRST ישראל. מכתב ההתחייבות צריך להיות חתום על ידי מנהל בה"ס בלבד! במידה והנכם זקוקים למידע / הבהרות בנושא תמיכה פיננסית, קריטריונים להצטרפות או כל נושא אחר אנא שילחו דוא״ל ל־[email protected]. שימו לב כי קיימים שני נוסחים של מכתבי התחייבות! האחד לקבוצות ותיקות והשני לקבוצות חדשות, אנא הקפידו למלא את המכתב הרלוונטי לקבוצתכם!
  2. רישום במערכת FIRST US - כל הקבוצות, חדשות וותיקות, חייבות לבצע רישום במערכת הרישום של FIRST ארה"ב. במערכת יהיה צריך להירשם לאירוע הפתיחה הישראלי ולתחרויות האזוריות (Districts).
  3. הצטרפות לרשימת התפוצה - כל קבוצה מתבקשת למלא את הטופס בקישור הזה ע"מ להיות חלק מרשימת התפוצה לעונה. אנחנו מבקשים שעד 5 חברי קבוצה ימלאו את הטופס (חובה כי לפחות אחד מחמשת הנרשמים יהיה מנטור!)
  4. טופס ויתור והסכמה - כבכול שנה, על מנת לקחת חלק בתחרות על כל משתתף לחתום על טופס ויתור והסכמה. לתלמידים מתחת גיל 18 ימולא הטופס ע"י הוריהם. השנה, ניתן למלא את הטופס בצורה מקוונת. קישור לטופס אלקטרוני נמצא כאן! על מנטור הקבוצה לוודא החתמת כל המשתתפים ו / או הוריהם. לאחר מילוי הטופס, על מנטור הקבוצה לשלוח טופס אישור על השלמת התהליך.

חתימה טובה! צוות FIRST ישראל