דילוג לתוכן העמוד

עדכון 3: תאריכי תחרויות, תזכורת לשליחת טפסי התחייבות ועוד

יום שני, 29 באוקטובר 2018 (לפני 6 שנים)

קבוצות שלום!

תזכורת לשליחת טפסי התחייבות לעונה הקרובה

אנו מזכירים לאלו מכם שעוד לא שלחו טופס התחייבות לעונה הקרובה למהר ולעשות כן. מועד אחרון לשליחת הטפסים הינו ה־8 בנובמבר 2018. קבוצה אשר לא תשלח את הטופס עד מועד זה לא תוכל להשתתף בעונה הקרובה!

רישום לתחרויות המוקדמות

בשונה משנה שעברה, השנה הרישום לתחרויות ה־DISTRICT לא יבוצע באתר FIRST. כפי שפורסם בעבר, הרישום שנעשה באתר ע"י חלק מהקבוצות היה טנטטיבי לחלוטין ואין בו משמעות. בקרוב יצא עדכון מפורט כיצד יתבצע הרישום לתחרויות האזוריות השנה. קבוצה שלא תשלח טופס התחייבות עד ה־8 בנובמבר 2018 לא תוכל להירשם לתחרויות ולא תיקח חלק בתחרויות בעונה הקרובה.

קול קורא להשתתפות בתחרויות בינלאומיות בתחומי המדע הטכנולוגיה והחדשנות

משרד המדע והטכנולוגיה פרסם קול קורא להשתתפות בתחרויות בתחומי המדע, הטכנולוגיה והחדשנות. לאחר ברור שעשינו הובהר לנו שקול קורא נוסף יפורסם בהמשך השנה. עם זאת מצאנו לנכון לפרסם לכם את הקול הקורא שכבר פורסם. מי מכם שרוצה להגיש מוזמן להיכנס ללינק הבא.

רישום קבוצות לעונת 2019-2018

תהליך הרישום לעונה כולל 4 שלבים:

  1. מכתב התחייבות - הנכם מתבקשים לשלוח מכתב התחייבות חתום ל- FIRST ישראל. מכתב ההתחייבות צריך להיות חתום על ידי מנהל בה"ס בלבד! במידה והנכם זקוקים למידע / הבהרות בנושא תמיכה פיננסית, קריטריונים להצטרפות או כל נושא אחר אנא שילחו דוא״ל ל־[email protected]. שימו לב כי קיימים שני נוסחים של מכתבי התחייבות! האחד לקבוצות ותיקות והשני לקבוצות חדשות, אנא הקפידו למלא את המכתב הרלוונטי לקבוצתכם!
  2. רישום במערכת FIRST US - כל הקבוצות, חדשות וותיקות, חייבות לבצע רישום במערכת הרישום של FIRST ארה"ב. במערכת יהיה צריך להירשם לאירוע הפתיחה הישראלי ולתחרויות האזוריות (Districts).
  3. הצטרפות לרשימת התפוצה - כל קבוצה מתבקשת למלא את הטופס בקישור הזה ע"מ להיות חלק מרשימת התפוצה לעונה. אנחנו מבקשים שעד 5 חברי קבוצה ימלאו את הטופס (חובה כי לפחות אחד מחמשת הנרשמים יהיה מנטור!)
  4. טופס ויתור והסכמה - כבכול שנה, על מנת לקחת חלק בתחרות על כל משתתף לחתום על טופס ויתור והסכמה. לתלמידים מתחת גיל 18 ימולא הטופס ע"י הוריהם. השנה, ניתן למלא את הטופס בצורה מקוונת. קישור לטופס אלקטרוני נמצא כאן! על מנטור הקבוצה לוודא החתמת כל המשתתפים ו / או הוריהם. לאחר מילוי הטופס, על מנטור הקבוצה לשלוח טופס אישור על השלמת התהליך.

חתימה טובה! צוות FIRST ישראל