דילוג לתוכן העמוד

עדכון 7: הזמנה לקיקאוף הישראלי, שידור האתגר, ספקי ציוד ועוד..

יום שני, 31 בדצמבר 2018 (לפני 6 שנים)

קבוצות שלום!

הזמנה ל Kickoff הישראלי

האירוע יתקיים ביום ראשון ה-6 לינואר 2019 במתנ"ס העירוני כפר יונה, בשדרות מנחם בגין. כל קבוצה רשאית לשלוח עד 5 נציגים. על כל קבוצה חובה לשלוח אדם בוגר מעל גיל 18 אשר יחתום וייקח את הKIT .לבוגר רשאים להצטרף עוד 4 חברי קבוצה.

שימו לב! זהו המועד היחיד לאיסוף הקיטים וההשתתפות היא חובה! אנא היערכו בהתאם.

לוח זמנים:

  • 8:30: התכנסות
  • 9:30: טקס בעיטת הפתיחה
  • 10:00: הרצאה: הגב' אדה אבס, Senior Judge Advisor "על רובוטים, קהילה, פרסים ומה שביניהם"
  • 10:30: חלוקת קיטים

השנה ישתתפו במשחקים שתי קבוצות רוקי בלבד. עקב כך החלטנו לא לקיים Build Quick Robot באירוע. קבוצות אשר תכננו להשתתף ב Build Quick Robot מוזמנות ליצור איתי קשר.

שידור אתגר המשחק

חשיפת אתגר עונת 2018 וה KICKOFF-הבין לאומי יערך בשידור חי ביום שבת 5/1 בשעה 10:30 (שעון החוף המזרחי) 17:30 שעון ישראל. את השידור ניתן לראות בקישור הזה.

טופס ויתור והסכמה

כבכל שנה, על מנת לקחת חלק בתחרות על כל משתתף לחתום על טופס ויתור והסכמה לתלמידים מתחת גיל 18 ימולא הטופס ע"י הוריהם. השנה, ניתן למלא את הטופס בצורה מקוונת. על מנטור הקבוצה לוודא החתמת כל המשתתפים ו / או הוריהם .לאחר מילוי הטופס, על מנטור הקבוצה לשלוח טופס אישור על השלמת התהליך את הטופס החתום יש לשלוח לדוא"ל : [email protected] קבוצה שלא תשלח טופס חתום ע"י המנטור לא תוכל להשתתף בתחרויות! קבוצה שלא תשלח טופס חתום ע"י המנטור לא תוכל להשתתף בתחרויות!

הבהרה בנוגע לקבלת שולחן לפיט בתחרות

בעקבות מספר פניות שעלו לאחר עדכון מס' 6 בו צוין כי לא יסופקו שולחנות לפיטים בתחרויות, ברצוננו להביא לידיעתכם כי התקבלה החלטה לפיה נספק שולחן אך ורק לקבוצה שתבקש.  **לפיכך, הבאת השולחן הינה באחריות הקבוצות. ** קבוצה אשר מעוניינת לקבל שולחן לפיט תתבקש לציין בקשתה כאן. במידה ותוכלו להביא את השולחן באופן עצמאי, נבקשכם שלא לפנות אלינו בבקשה זו. 

סיוע בגיוס שופטים ומתנדבים לכלל התכניות, תזכורת להסכם בינינו - בשמת

בהמשך לסיכום שנערך ביננו בנוגע להמשך הפעלת מודל הדיסטריקט השנה, אני מבקשת לת זכר כי כל קבוצת FRC מתבקשת לפעול לאיתור בוגריה על מנת להגדיל את מספר השופטים והמתנדבים בתחרויות ובפסטיבלים.  כל קבוצה מתבקשת להרחיב את קהילת המתנדבים ולגייס עבור ימי התחרויות 5 בוגרים /הורים/ מתנדבים חדשים )מעל גיל 18 )לתפקידים המקצועיים בכלל התכניות: שופטים, אינספקטורים, מתנדבים בתפקידי מפתח לכלל התכניות. תחרויות ה FLL מתחילות כבר ב 14 לינואר וזה הזמן להפנות (א)נשים חדשים! אנא עמדו במחויבויות שלכם, הרשמה להתנדבות כאן!

ספקי ציוד לקבוצות FIRST Robotics Competition

לתשומת לבכם – הגורמים המופיעים בעמוד זה מעמידים שירותי אספקת ציוד. לכל קבוצה עומדת הזכות והאפשרות להתקשר עם גורמים אחרים אנא קראו באדיקות את חוקי המשחק בטרם רכישת ציוד על מנת לוודא שהציוד עומד בחוקים!

הסדרת תשלום

ברצוני להזכיר שבטופס ההתחייבות עליו חתמתם כתוב: "את התשלום אנחנו מתחייבים לשלם לא יאוחר מהמועדים הבאים":

  • 25% -16.11.2018
  • 25% -13.12.2018
  • 50% -22.2.2019

קבוצות שטרם הסדירו את התשלום לעונה מתבקשות לעשות זאת בהקדם! לא נאפשר לקבוצה לקבל את הקיט לפני הסדרת התשלום!

עוד 5 ימים לבעיטת הפתיחה! צוות FIRST Robotics Competition ישראל.