דילוג לתוכן העמוד

עדכון 8: עדכון מה-Lead CSA, השתבצות לראיונות DL וטכניון, סיוע בגיוס מתנדבים

יום ראשון, 13 בינואר 2019 (לפני 6 שנים)

קבוצות שלום! העונה כאן!!! עכשיו הגיע רגע האמת ומכאן קצב העדכונים יעלה. כל עדכון חשוב. אנא קראו בעיון! 

ראוטרים

הרואטרים הגיעו לארץ והם צפויים להשתחרר מהמכס בקרוב. פרטים בנוגע לדרכי האיסוף שלהם יפורסמו בהמשך

עדכון קצר מה-Lead Control System Advisor (CSA)

קבוצות יקרות, ברוכות הבאות לעונת 2019! כמו בכל עונה, תדרשו להתקנה והגדרה של רכיבי מערכת הבקרה השונים, וסביבות הפיתוח השונות בהם תשתמשו במהלך העונה. השנה חלו שינויים רבים בסביבות הפיתוח (בייחוד אלו של הקוד הטקסטואלי) - אנא קראו את החומר לגבי שינויים אלו בעיון תוך תשומת לב ודגש לשינויים השונים. כל ההנחיות כיצד יש להתקין ולהגדיר את רכיבי מערכת הבקרה השונים לעונה זו נמצאות באתר התיעוד הרשמי של WPILib, אנא הקפידו על קריאה ומילוי של ההנחיות המופיעות שם במלואן וכפי הסדר המוצג שם . אנא הקפידו על שימוש באופני התקשורת הנכונים, בכבלים הנכונים, ובסדר ההתקנה של התוכנות השונות כפי שרלוונטי לשפת הפיתוח שבחרתם. בעת ההתקנה אנא הקפידו להמתין כאשר אתם נדרשים לעשות כן על ידי ההוראות. אנא הקפידו על שימוש ובגרסאות הקושחה (Firmware) הנכונות לעונה זו לכל הרכיבים, כפי שנדרש במדריך המשחק ובעדכונים שיצאו במהלך עונת הבנייה והתחרויות. מילוי נכון של ההוראות שמופיעות בפרסומים הרשמיים של FIRST ימנע קשיים רבים בהגדרת רכיבי המערכת השונים, ויחסוך לכם זמן פיתוח יקר. בעונה זו לא יהיה ברשותינו מלאי חלקי חילוף לתת לקבוצות בתחרויות השנה כפי שהיה בשנים עברו - משום כך אנא הקפידו על תשומת לב יתרה בשימוש ובחיבור הרכיבים השונים והקפידו להחזיק את חלקי חילוף השונים הנדרשים לכם גם למהלך עונת הבניה וגם לתחרויות. אם יש לכם שאלות אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה דרך כתובת המייל [email protected].

תזכורת לתשלום דמי השתתפות

אנו מזכירים לכל הקבוצות למהר ולשלם את מלוא דמי השתתפותם לעונה! קבוצה אשר לא תסדיר את עניינה הכספיים עד מועד השתתפותה בתחרות הראשונה לא תוכל להשתתף בה!

השתבצות לראיונות ל-Dean's List Award ולמלגת הטכניון

אנו מבקשים מכל המנטורים שמתכוונים להגיש תלמידים למעומדות ל-Dean's List Award או למלגת הטכניון לשבץ את התלמידים ליום ראיונות על ידי מילוי הטפסים המתאימים. המועד אחרון להגשה הוא ה-1 בפברואר 2019. תהליך הגשת המועמדים ל-Dean's List Award נעשה דרך ה-TIMS ומכתב ההמלצה חייב להיות באנגלית בלבד. הראיונות יערכו ביום הראשון של כל אחת מהתחרויות. כמו כן, לא ניתן לפצל את המועמדים השונים בין התחרויות השונות, כל המועמדים מאותה הקבוצה (הן המתמודדים ל-Dean's List Award והן המתמודדים למלגת הטכניון) חייבים להתראיין באותו היום. בכל יום יתקיימו 24 ראיונות בלבד בשיטת כל הקודם זוכה.

סיוע בגיוס שופטים ומתנדבים לכלל התכניות

בהמשך לסיכום שנערך בנוגע להמשך הפעלת מודל ה-District בישראל, אנו מבקשים לתזכר כי כל קבוצת FIRST Robotics Competition מתבקשת לפעול לאיתור בוגריה על מנת להגדיל את מספר השופטים והמתנדבים באירועים. כל קבוצה מתבקשת להרחיב את קהילת המתנדבים ולגייס עבור ימי התחרויות 5 מתנדבים (מעל גיל 18) לתפקידים המקצועיים בכלל התכניות: שופטים, אינספקטורים, מתנדבים בתפקידי מפתח לכלל התכניות.

עונה מוצלחת לכולם, צוות FIRST ישראל