דילוג לתוכן העמוד

עדכון 10: הסדרת תשלום, מועד אחרון להגשת מועמדות לפרס הChairman's, פרויקט הגלויות של קבוצה 3075 ועוד'

יום שלישי, 05 בפברואר 2019 (לפני 5 שנים)

קבוצות שלום! העונה מתקדמת בצעדי ענק, אנו מקווים שאתם לומדים ונהנים. בנוסף יש מספר נושאים בהם אנו רוצים לעדכן אתכם. אנא קראו בעיון!

הסדרת תשלום

מנטורים יקרים,  אני מזכירה לכם את השותפות שרקמנו לפני העונה, הארגון צריך את עזרתכם על מנת לשרת אתכם.  אני מבקשת מכל קבוצה להסדיר את עניינה הכספיים עד 22.2.19 – התאריך הנקוב בטופס ההתחייבות עליו חתמתם. צוות FIRST מבזבז זמן יקר בעיסוק הכספי בזמן שבו הרכזים יכלו לבוא לבקר אתכם.  אני יודעת שבשנים עברו ניתן היה לשלם ביום התחרות. השנה אני מבקשת במלוא לשון של בקשה אל תעסיקו אותנו בנושא התשלומים בזמן שאנו עסוקים בתחרות עצמה המיועדת עבור הילדים של כולנו. הצוות שלי עודכן כי כל חריגה בתשלום תעבור דרכי דבר שיבזבז זמן יקר לכם ולי. אנא מכם הסדירו במהירות את התשלום של העונה, התשלום הזה משולם ישירות לארה"ב עבור ההערכות, להיכלים, לחברות ההפקה ולקייטרינג למתנדבים. אודה לעזרתכם בנושא, תודה, בשמת.

פרויקט הגלויות של קבוצה 3075

קבוצת 3075 #Ha-Dream Team ממשיכה השנה את פרויקט הגלויות שלה, כל קבוצה תוכל לקבל יותר חשיפה בקהילת First Israel במהלך התחרויות האזוריות והאליפות הישראלית. אז איך משתתפים? תוכלו למצאו את כל הפרטים כאן . חשוב שכל הקבוצות ייקחו חלק! לשאלות אתם מוזמנים ליצור קשר ישיר עם הקבוצה בדוא"ל [email protected].

תזכורת למועד אחרון להגשת מועמדות לפרס ה -Chairman's

ניתן להגיש מועמדות לפרס זה עד 8/2/19 בשעה 22:00 (שעון ישראל) דרך מערכת הTIMS.

חלוקת ראוטרים

מספר קבוצות עדיין לא אספו את הראוטר שלהן. ניתן לאסוף את הראוטר בתיאום מולי במייל או במספר 0509040467. קבוצה שלא תאסוף את הראוטר עד למועד התחרויות תוכל לקבלו במועד התחרות הראשונה.

בברכה, צוות FIRST Robotics Competition ישראל.