דילוג לתוכן העמוד

עדכון 11: הסדרת תשלום, לו"ז תחרויות, BAG & TAG, הגעה מוקדת לתחרויות ושולחן בפיט

יום שלישי, 19 בפברואר 2019 (לפני 6 שנים)

קבוצות שלום!

סגירת הרובוט ממש עוד רגע כאן ואנחנו מקווים שאתם עומדים ביעדים שלכם!

הסדרת תשלום

מנטורים יקרים, אני מזכירה לכם את השותפות שרקמנו לפני העונה, הארגון צריך את עזרתכם על מנת לשרת אתכם .אני מבקשת מכל קבוצה להסדיר את עניינה הכספיים עד ה19.2.22 –.התאריך הנקוב בטופס ההתחייבות עליו חתמתם. צוות FIRST מבזבז זמן יקר בעיסוק הכספי בזמן שבו הרכזים יכלו לבוא לבקר אתכם .אני יודעת שבשנים עברו ניתן היה לשלם ביום התחרות. השנה אני מבקשת במלוא לשון של בקשה אל תעסיקו אותנו בנושא התשלומים בזמן שאנו עסוקים בתחרות עצמה המיועדת עבור הילדים של כולנו .הצוות שלי עודכן כי כל חריגה בתשלום תעבור דרכי דבר שיבזבז זמן יקר לכם ולי .אנא מכם הסדירו במהירות את התשלום של העונה, התשלום הזה משולם ישירות לארה"ב עבור ההערכות ,להיכלים, לחברות ההפקה ולקייטרינג למתנדבים .אודה לעזרתכם בנושא.

תודה, בשמת.

BAG & TAG

הרובוט חייב להיות סגור בשקית עד 06:59 בבוקר של יום רביעי ה 20.2 ב 7 ימים שלפני הדיסטריקט הראשון שלה, קבוצה רשאית לפתוח את הרובוט ל- 6 שעות עבודה נוספות .את 6 השעות ניתן לפצל למספר פעמים כאשר זמן פתיחה מינימלי הוא שעתיים. פתיחה נוספת לפי אותם כללים אפשרית גם בין הדיסטריקט הראשון לשני. לאחר הדיסטריקט השני בתקופה שבין הדיסטריקט השני לתחרות הגמר במנורה מבטחים אין לפתוח את הרובוט לעבודות! פתיחה לצורך הצגה לספונסרים וקהילה: ללא קשר ל " 6 שעות עבודה" ניתן לפתוח את השקית ולהציג את הרובוט לספונסרים בתקופה שבין סוף עונה הבנייה לדיסטריקטים ולגמר. פתיחה כזו צריכה להיות לזמן סביר לא יותר מ 4 שעות ואין לנצלה לצרכי אימוני נהיגה.

שולחן בתחרויות

על אף שבאחד העדכונים הקודמים ביקשנו מקבוצות שמעוניינות בשולחן לציין זאת.  כדי להימנע מסיטואציה של מחסור בשולחנות במהלך ההתחרויות אנו מבקשים מכל המנטורים להיכנס לקישור זה ולציין האם הם מעוניינים בשולחן או לא. גם קבוצות שציינו את רצונן מתבקשות לעשות זאת פעם נוספת.

הגעה מוקדמת לתחרויות

כפי שכתוב בלו"ז, גם השנה אנו פותחים את ההיכל ערב לפני התחרות כדי לעבור אנספקשיין מוקדם. כדי שנוכל להיערך בהתאם ברצוננו לדעת אילו קבוצות מתכננות להגיע לאנספקשיין המוקדם. יש להיכנס לקישור זה ולציין מתי אתם מתכוונים להגיע.

בהצלחה! צוות FIRST Robotics Competition ישראל.