דילוג לתוכן העמוד

עדכון 12: תשלום לעונה, עדכון מראובן שטל (LCSAׂ), הנחיות הגעה להיכלים ועוד

יום חמישי, 28 בפברואר 2019 (לפני 5 שנים)

קבוצות שלום! התחרויות האזוריות כבר מעבר לפינה וההתרגשות בשיאה! מספר עדכונים לתשומת לבכם.

תשלום

מספר קבוצות טרם הסדירו את התשלום שלהן. לא נאפשר לקבוצה להתחרות במידה והתשלום לא יוסדר עד למועד התחרות הראשונה בה הקבוצה משתתפת. אנא, מנעו מאתנו, ממכם וחשוב יותר, מחברי הקבוצה עוגמת נפש והסדירו את התשלום עוד היום! את כל הפרטים אודות אופני תשלום ובקשת חשבוניות ניתן למצוא כאן. בכל שאלה ניתן לפנות לסוזן 0509040466.

איסוף ראוטרים

קבוצות שטרם אספו את הראוטר שלהן מוזמנות לאסוף אותו בתחרות הראשונה בה ישתתפו.

מועמדי הקבוצות ל-DL ולמלגת הטכניון

תנו כבוד למצטיינים של המצטיינים והריעו לרשימת המועמדים לקבלת פרס ה-DL ומלגת הטכניון!. מספר מועמדים עדיין לא ציינו באיזו תחרות הם מתכוונים להגיע לראיון. יש להירשם לראיון בקישור זה שימו לב! בתחרות מספר 2 אין משבצות זמן פנויות לראיון ולכן אין אפשרות להשתבץ לתחרות זו. המועמדים לפרס ה DL מסומנים בכחול והמועמדים למלגת הטכניון מסומנים בוורוד.

עדכון חשוב מראובן שטל – LCSA

קבוצות יקרות שלום! אחרי כזו עונת בנייה אני לא יכול שלא להתרגש לקראת התחרויות! רציתי להזכיר לכם מספר נושאים הקשורים למערכת הבקרה לפני התחרויות.

  1. כפי שוודאי ראיתם בעדכון האחרון של מטה FIRST, יצא עדכון קושחה מנדטורי לרובוריו לאחר שליחת הרובוט. אני רוצה לבקש מקבוצות שיכולות לבצע את העדכון עוד בבית, ולא להמתין לתחרות. קבוצות שאין להן גישה לרובוריו לביצוע העדכון מתבקשות להוריד ולהתקין את קבצי העדכון למחשבים של הקבוצה עוד בבית, זאת כדי להאיץ את תהליך העדכון בזמן התחרות. קבוצות שמתשמות בסביבות הפיתוח הטקסוטאליות, שימו לב שאתם נדרשים לעדכן גם את הגרסה של הספריה המותקנת על מחשבי הפיתוח של הקבוצה. אנא בצעו את העדכון הזה עוד בבית.
  2. אנא שימו לב למחלקות הקוד השונות הרצות בזמני המשחק השונים, והקפידו שהקוד הרלוונטי ירוץ בתוך המחלקות הרלוונטיות. בייחוד, שימו לב למחלקת ה Autonomous שרצה בזמן ה Sandstorm וודאו שכל הקוד שאתם מעוניינים שירוץ בשלב זה נמצא במחלקה זו! קוד ה Teleop לא ירוץ בזמן ה Sandstorm כפי שהוסבר בדוקומנטציה של FIRST ארה"ב.
  3. אנא הקפידו על גרסאות הקשוחה הרלוונטיות לרכיבי מערכת הבקרה השונים. אם יש צורך, הורידו את הגרסאות של הקשוחה למחשבי הקבוצה, כדי שתוכלו לעדכן את הרכיבים לגרסאות הנכונות בתחילת התחרות במהירות.
  4. אני מבקש להזכיר לכם את הגבלות התעבורה השונות בתקשורת בין הרובוט למחשב הנהגים. הגבלות אלו יאכפו במלואן באופן אוטומטי על ידי המגרש, אנא וודאו שאתם עומדים במגבלות אלו.
  5. זכרו, אין ברשותינו חלקי חילוף השנה ועל כן אנא הקפידו הקפדה יתרה בשמירה על הרכיבים השונים בזמן התחרויות, והביאו אתכם את מלאי חלקי החילוף הדרושים לכם!

בהצלחה בתחרויות! ראובן שטל.

הנחיות הגעה

אני מזכיר שבערב התחרויות, הן בהיכל שלמה והן בהיכל רוממה לא יורשו להיכנס יותר מחמישה תלמידים ומנטור מכל קבוצה.

רוממה היכל District 1&2

בהיכל רוממה אין חנית אוטובוסים. על נהג האוטובוס לעצור במפרץ ייעודי לעצירת אוטובוסים על הכביש ליד ההיכל. חניית רכבים פרטיים על בסיס מקום פנוי בחניון ההיכל.

שלמה היכל District 3&4

כתובת – אייזיק רמבה, תל אביב יפו. על מנת לשמור על ביטחונם של כל המשתתפים בתחרות ובהתאם להוראות הבטיחות, להלן הנחיות לנהגי אוטובוסים של הקבוצות המשתתפות.

  1. על כל אוטובוס יש לשים שלט עם מספר הקבוצה, שם ביה"ס ועיר המוצא.
  2. בערב התחרות, כניסה דרך החניה התפעולית של ההיכל – גשר סמי, מול שער 8 של גני התערוכה. בשאר המועדים על האוטובוס להיכנס דרך החניון הראשי. שימו לב – על האוטובוס לעזוב את החניון לאחר הורדת הנוסעים. אוטובוס שיישאר בחניון יחויב ב70 ש"ח.

בהצלחה לכולם! צוות FIRST Robotics Competition ישראל.