דילוג לתוכן העמוד

עדכון 1: פתיחת רישום לעונה, תחרות הגמר, שינוי בפרטי חשבון הבנק ועוד

יום ראשון, 01 בספטמבר 2019 (לפני 5 שנים)

קבוצות יקרות שלום! שנת הלימודים החלה ואנו מאחלים לכם המון בהצלחה! אנו מקווים שאגרתם כוחות במהלך החופש ושהייתה לכולם פתיחת שנה מוצלחת. אנו בעיצומן של ההכנות לקראת העונה הבא ובטוחים שתהיה לכולנו עונה מהנה ומרתקת.

קול קורא 2020

את כל הפרטים על הגשת הבקשה ניתן למצוא כאן. כל הטפסים הנדרשים כדי להגיש את הבקשה נמצאים באתר זה תחת הכותרת "קריטריונים לתקצוב תחרויות ואולימפיאדות תשע"ט ואילך". יש לקרוא בעיון את פרטי הבקשה ולעמוד בכל התנאים שמשרד החינוך דורש. לתשומת לבכם – תהליך הגשת הבקשה מבוצע דרך הרשות המקומית / הבעלות של בה"ס במערכת המרכב"ה ולא באופן ישיר על ידי הקבוצה/בית הספר. חשוב! יש להגיש את הבקשה לקול קורא במלואה עד 19/10/06 אנחנו רוצים להודות למשרד החינוך על התמיכה המתמשכת בתכנית ובקבוצות, ובעזרה שלו בקידום מדע וטכנולוגיה.

מלגות לקבוצות רוקי

גם השנה ארגון FIRST תומך בקבוצות חדשות ומעניק להן מלגות. כל הפרטים על מלגות הרוקי נמצאים כאן.

פתיחת קבוצות FRC חדשות

אנחנו רוצים לגדול וכאן אתם נכנסים לתמונה! אם שמעתם על בית ספר שהתעניין בתכנית, אם יש לכם חבר/ה, אח/ות, שכנ/ה שהיה רוצה להיות שותף בקבוצת FRC ,תעזרו להם להצטרף להצלחה שלנו ותשתפו אותי כדי שגם אני אדע. המטרה של כולנו היא לחשוף יותר ויותר אנשים, מגזרים ואוכלוסיות לתכנית המדהימה הזאת שמגיע לכל נער ונערה לקחת בה חלק.

תאריכים לתחרות הגמר

התחרות הארצית תתקיים ב־31 במרץ עד ה־2 באפריל, ימים שלישי עד חמישי. בתאריכים אלה יש יתרונות וחסרונות – בדקנו מספר אפשרויות נוספות אך בסופו של דבר היכל מנורה הגביל אותנו לתאריכים אלה בלבד. תאריכים אלה ידרשו הערכות מיוחדת מצד הקבוצות. כדי שהרובוטים יצליחו להגיע בזמן לתחרות ביוסטון נרצה לשלוח את הרובוטים מיד בתום התחרות ולכל המאוחר יום למחרת התחרות. אנו מקווים לדעת בהקדם את תאריכי התחרויות האזוריות ולעדכן בהקדם.

שימו לב למספר חשבון הבנק החדש שלנו ולהנחיות החדשות שלנו לתשלום!

עוד 122 ימים לבעיטת הפתיחה צוות FIRST ישראל