דילוג לתוכן העמוד

עדכון 4: רישום לתחרויות, רישום לקיקאוף, תשלומים ועוד

יום ראשון, 10 בנובמבר 2019 (לפני 5 שנים)

קבוצות יקרות שלום,

רישום לתחרויות

מספר קבוצות עדיין לא נרשמו לתחרויות. כל הקבוצות שלא נרשמו מתבקשות להירשם לתחרויות בהקדם! קבוצות אשר נתקלות בבעיות עם הרישום מוזמנות לפנות אלינו.

רישום לקיקאוף הישראלי

הרישום לאירוע ה־Kickoff הישראלי נפתח והוא אפשרי עכשיו במערכת ה־TIMS. האירוע יתקיים בכפר יונה ב־5 בינואר 2020 ובו יוצג האתגר של שנה זאת ויחולקו הקיטים. האירוע מוגבל לחמישה משתתפים מקבוצה + מנטור. במידה ולא נרשמתם לתחרות אחת לפחות ייתכן והרישום ל־Kickoff יהיה סגור. כאמור לעיל, יש להירשם לתחרויות בהקדם.

תשלומים

נודה לכם אם תעקבו אחר התאריכים המופיעים בטופס ההתחייבות עליו חתמתם ותסדירו את התשלום לעונה הקרובה.

  • 16 בנובמבר 2019 - 25%
  • 13 בדצמבר 2019 - 25%
  • 22 בפברואר 2020 - 50%

FIRST Choice

ערכת החלקים הבסיסית אותה תקבלו באירוע בעיטת הפתיחה מכילה מגוון של ציוד וחלקים שרובם נתרמו או סובסדו על ידי גופים וחברות גלובאליות. הגידול במספר הקבוצות בעולם הציב אתגר לחלק מהתורמים שאינם מסוגלים לתת מענה להיקף כל כך גדול של קבוצות. מסיבה זאת FIRST ארה"ב הקימה את מערכת FIRST Choice המהווה "בנק" להזמנת חלקים שיתווספו ל־Parts of Kit (ערכת החלקים הבסיסית). קבוצות יחויבו על המשלוח, המכס והמע"מ של מוצרים שהן יזמינו – קחו זאת בחשבון בביצוע ההזמנה. הסיבוב הראשון של FIRST Choice יערך ב־4 בנובמבר והסיבוב השני יערך ב־9 בינואר. את כל הפרטים בנוגע ל־FIRST Choice ניתן למצוא בקישור זה.

ויזות לארה"ב

כפי שפורסם בעבר השנה תחרות הגמר תתקיים בין ה־31 במרץ ל־ֿ2 באפריל 2020 בימים שלישי - חמישי. אנו ממליצים לקבוצות אשר מעריכות שיש להן סיכוי לטוס להיערך מראש. אנו משריינים מספר ימים מרוכזים בשגרירות ארה"ב לטובת הוצאת וויזה בחלק השני של חודש מרץ (לפני תחרות הגמר). גם לאחר הגמר תהיה אפשרות להגיע לשגרירות כדי להוציא וויזה אך מפאת קוצר הזמן אנו ממליצים לכל מי שיכול להוציא ויזה לפני תחרות הגמר. חשוב! ניסיון העבר מלמד אותנו שכאשר מוציאים וויזה דרך FIRST הוויזה תקפה לשנה בלבד. לעומת זאת, כאשר מגיעים באופן עצמאי ניתן לקבל וויזה למספר שנים רב יותר. אנו ממליצים לכל מי שיכול ללכת באופן עצמאי ולהוציא וויזה (נשמח לספק מכתב רשמי מהארגון המפרט את הסיבות). מנטורים המעוניינים במכתב מוזמנים ליצור איתנו קשר.

לוגו FIRST על החולצות

אנו רואים חשיבות גדולה בהאדרת שם הארגון שלנו ובפרסומו. נוכחנו לדעת שאנשים רבים שמעו על "הרובוטיקה" אך לצערנו הם אינם מקשרים את הקבוצות לארגון. אנו מאמינים שכולנו נצא נשכרים מפרסום חיובי, ואין לארגון דבר גדול יותר מהקבוצות. לכל קבוצה יש כח שיווק אדיר ומסיבה זאת נשמח אם תוכלו להוסיף את לוגו הארגון על החולצות שלכם.

הישגי נבחרת FIRST Global Challenge בדובאי

מי שטרם התעדכן, נבחרת ישראל מתיכון מגידו זכתה במקום השני והמדהים באולימפיאדת הרובוטיקה שהתרחשה מוקדם יותר החודש בדובאי. הנבחרת סיימה במקום הראשון בשלב הדירוגים והינה היחידה בעולם שלא הפסידה באף משחק בשלב זה! בנוסף, זכתה הנבחרת במדליה על סכום הנקודות המצטבר של משחקי הדירוג ועל עזרה יוצאת דופן לקבוצות אחרות (וביניהן כאלה שאינן מקיימות יחסים דיפלומטיים עם ישראל). כבוד גדול! מאז הזכייה הספיקה הנבחרת לככב בשערי העיתונים, להופיע בתוכניות בוקר ואפילו להתארח במשכן ראש הממשלה!

שימו לב למספר חשבון הבנק החדש שלנו ולהנחיות החדשות שלנו לתשלום. מידע נוסף בנושא כאן! באחריות הקבוצות להביא את הנושא לידיעת הגורמים המשלמים עבור הקבוצות. תשלומים אשר יישלחו לחשבון בנק שאיננו חשבון הבנק המצוין בנוהל התשלום לא ייזקפו לזכות הקבוצות!

עוד 54 ימים לבעיטת הפתיחה! צוות FIRST ישראל