דילוג לתוכן העמוד

עדכון 12: פרטים חשובים בנוגע לארגז, תשלום עבור התחרויות האזוריות ועוד

יום חמישי, 06 בפברואר 2020 (לפני 5 שנים)

קהילה יקרה,

פרטים חשובים בנוגע לארגז השילוח

מידות הארגז נקבעו לפי מידות חוץ בהתאם לכללי ההובלה של התחרות. גובה: 1.52 מטר אורך/רוחב: 1.22 מטר. בארגז לא יהיו נקודות עיגון לרובוט. באחריות קבוצות המעוניינות לעגן את הרובוט לבנות את העיגונים ולחבר אותם לארגז עצמאית. באחריות קבוצות המעוניינות לשלוח מצברים מהארץ לבנות קופסה ולחבר אותה לחלק הפנימי של הארגז. אין חובה לשלוח מצברים מהארץ וניתן להזמין מצברים ישירות לתחרות ביוסטון.

תשלומים

מספר גדול של קבוצות עדיין לא שילמו את מלא הסכום עבור העונה. **ברצוננו להזכיר שקבוצה לא תורשה לעלות לזירה לפני שתשלם את מלא הסכום! ** עזרו לנו להימנע מעוגמת הנפש ושלמו את חובכם לפני התחרות. הנחיות לתשלום נמצאות כאן.

פרסום רשימת המועמדים לפרס הDean's List

לידיעתכם, ביום חמישי הקרוב, ה־20 בפברואר יפורסם לו"ז הראיונות. אנו ממליצים להודיע למועמדים טרם הפרסום.

תאריכי הראיונות בשגרירות

ה־ֿ23-24 במרץ יהיו ימים מרוכזים בשגרירות לטובת הוצאת ויזות. ב־6 באפריל יתקיים יום ראיונות נוסף. ברצוננו להדגיש שאין באפשרותנו להבטיח את קבלת הוויזה בזמן אשר יאפשר הגעה לתחרות ביוסטון למי שיבחר לגשת ליום הראיונות ב־6 באפריל - בחרנו לתאם יום זה למקרים חריגים ועשינו זאת בידיעה שהסיכוי לקבל את הוויזה בזמן שיאפשר הגעה לתחרות ביוסטון נמוך מאוד. פרטים נוספים בנוגע לימי הראיונות המרוכזים בשגרירות יפורסמו בהמשך.

התנדבות בתחרויות

הרצת התחרויות תלויה במתנדבים הנפלאים שיש לנו. נשמח אם תוכלו להתנדב גם השנה לפחות באחת מהתחרויות. על כלל המתנדבים להירשם להתנדבות בתחרויות במערכת של FIRST ישראל. לחצו כאן להרשמה!

שימו לב למספר חשבון הבנק החדש שלנו ולהנחיות החדשות שלנו לתשלום. מידע נוסף בנושא כאן! באחריות הקבוצות להביא את הנושא לידיעת הגורמים המשלמים עבור הקבוצות. תשלומים אשר יישלחו לחשבון בנק שאיננו חשבון הבנק המצוין בנוהל התשלום לא ייזקפו לזכות הקבוצות!

בהצלחה לכולם! צוות FIRST ישראל