דילוג לתוכן העמוד

עדכון 13: השפעת מגפת הקורונה על FIRST

יום שלישי, 03 במרץ 2020 (לפני 4 שנים)

קבוצות יקרות שלום,

עדכון בנוגע למשלחות הטסות לחו"ל בעקבות וירוס הקורונה

בעקבות הנחיית משרד החינוך על איסור יציאת משלחות תלמידים לכל היעדים בעולם, פנינו לרכזת ביטחון המשלחות של משרד החינוך ושאלנו מה בנוגע ל־14 הקבוצות של ארגון FIRST הצפויות לטוס ליוסטון באמצע אפריל. התשובה שקיבלנו:

"לצערי אין לי הרבה מידע למסור מלבד שכל המשלחות בוטלו עד להודעה חדשה. כלל המשלחות שקיבלו היתרים בוטלו ואילו שעדיין לא טופלו – נעצר טיפולן. ברגע שנעודכן בפרטים אשמח לסייע"

ככל הידוע לנו ברגע זה, אין איסור יציאה מהארץ או כניסה לארה"ב והתחרויות ביוסטון ובדטרויט יתקיימו כסדרן. אנו מלאי תקווה שהקורונה תעבור מן העולם בהקדם, נטוס לאליפות ביוסטון ונרגיש טוב. נאחל רפואה שלמה לכל החולים.

תשלומים

מספר גדול של קבוצות עדיין לא שילמו את מלא הסכום עבור העונה. **ברצוננו להזכיר שקבוצה לא תורשה לעלות לזירה לפני שתשלם את מלא הסכום! ** עזרו לנו להימנע מעוגמת הנפש ושלמו את חובכם לפני התחרות. הנחיות לתשלום נמצאות כאן.

תאריכי הראיונות בשגרירות

ראיונות בשגרירות קבוצות המעונינות להוציא ויזה מתבקשות לפנות בהקדם להדס בר בדוא״ל [email protected].

התנדבות בתחרויות

הרצת התחרויות תלויה במתנדבים הנפלאים שיש לנו. נשמח אם תוכלו להתנדב גם השנה לפחות באחת מהתחרויות. על כלל המתנדבים להירשם להתנדבות בתחרויות במערכת של FIRST ישראל. לחצו כאן להרשמה!

שימו לב למספר חשבון הבנק החדש שלנו ולהנחיות החדשות שלנו לתשלום. מידע נוסף בנושא כאן! באחריות הקבוצות להביא את הנושא לידיעת הגורמים המשלמים עבור הקבוצות. תשלומים אשר יישלחו לחשבון בנק שאיננו חשבון הבנק המצוין בנוהל התשלום לא ייזקפו לזכות הקבוצות!

בהצלחה לכולם! צוות FIRST ישראל