דילוג לתוכן העמוד

עדכון 14: משדרים חגיגים, מקבלי המלגות והפרסים ויציאה לחל"ת

יום ראשון, 19 באפריל 2020 (לפני 5 שנים)

קהילה יקרה שלום,

ברכות לזוכים במלגות לטכניון ולמועמדי ישראל הסופיים לפרס ה־Dean's List!

הזוכים במלגה לטכניון לשנת לימודים אחת הם:

  • ליבי פיקר מקבוצת Makers Assemble #5951
  • ויקטוריה פורמן מקבוצת RoboActive #2096
  • אלון יעקובוביץ מקבוצת Orbit #1690 הזוכים במלגה לטכניון לשנתיים הם:
  • בני פרבטורוב מקבוצת Phoenix #5654
  • אורי כהן מקבוצת Thunderbolts #2630
  • דניאל רחמנצ'יק מקבוצת The Joker #4320 זוכי Dean's List Finalist פרס זה ניתן כהוקרה על המנהיגות והמסירות של חברי הקבוצה המצטיינים. הזוכים הם:
  • מורן פרונט מקבוצת Thunderbolts #2630
  • שקד בן אלי מקבוצת BumbleB #3339

ברכות חמות לזוכות ולזוכים!!

משדר חגיגי של FIRST ישראל

לקראת יום העצמאות יצא ארגון FIRST ישראל במשדר חגיגי! באירוע נכריז על שתי הקבוצות הנוספות שזכו ב־Chairman's Award. פרטים נוספים בנוגע לאירוע יפורסמו בהמשך. כחלק מההכנות שלנו לאירוע נשמח אם תוכלו לשלוח לנו סרטונים של עד 30 שניות על הנושאים הבאים:

  1. סרטון קצר המראה מה עשיתם השנה (אפשר להוסיף תמונות)
  2. סרטון קצר המציג את העשייה שלכם בימי הקורונה (אפשר להוסיף תמונות)
  3. איחולים של תלמידי כיתה י"ב שזוהי שנתם האחרונה בקבוצה לארגון ולקבוצה שלכם. את החומרים יש לשלוח למייל: [email protected] לא יאוחר מה־23 לאפריל, יום חמישי הקרוב.

המשדר הבינלאומי של FIRST יוצא לדרך!

המשדר הווירטואלי של ארגון FIRST העולמי יוצא לדרך ואתם מוזמנים לקחת חלק! כחלק מהמשדר יוצג חצי גמר ה־Global Innovation Award, פרסי FIRST Tech Challenge, ו־FIRST Robotics Competition וכן פרס Woodie Flower למנטורים מצטיינים! את המשדר המיוחד ילוו דין קיימן, מייסד ויו"ר ארגון FIRST וכן אורחים נוספים וחשובים. מתי ואיפה נפגשים? יום שבת ה־2 במאי בשעה 17:00 שעון ישראל. לצפייה ישירה באירוע לחצו כאן!

זמינות נמוכה עקב יציאה לחל"ת

כחלק מהשפעות הבינלאומיות של נגיף הקורונה, צוות הארגון יצא לחל"ת. עם זאת, מנכ"לית הארגון, בשמת שלום-טוצ'ין וסמנכ"לית התפעול, נירית חקלאי עובדות כרגיל והן יהיו זמינות לפניותיכם במהלך תקופה זו. הנכם מוזמנים לפנות אליהן בכל נושא אליו הייתם פונים בדרך כלל לרכזי התוכניות בדוא״ל [email protected] או [email protected]. עדכון בנושא חזרת צוות הארגון לשגרת פעילות מלאה יימסר בהמשך.

 בברכת בריאות והצלחה לכולם, צוות FIRST ישראל