דילוג לתוכן העמוד

עדכון 2: החזרי תשלום קבוצות

יום ראשון, 06 בספטמבר 2020 (לפני 4 שנים)

קבוצות יקרות, אנו מקווים שנפתחה שנה מוצלחת ושסימני השאלה הולכים ומתמעטים. אנו מבקשים לעדכן מספר נקודות בעניין החזרים של תשלומי הקבוצות על עונת 2019/20 בגין הקורונה וביטול חלקי של התחרויות שתוכננו.

א. זכאות להחזר

1. ההחזרים יתבצעו אוטומטית לכל הקבוצות שהשתתפו בעונת 2019/20 ובהתאם לפירוט בסעיף ב'. 2. אין צורך לבקש או לפנות אקטיבית בכדי לקבל את ההחזר. 3. להלן רישומי ההשתתפות של הקבוצות באירועי הדיסטריקטים שהתקיימו, לפי המספור הבא: 0 = הקבוצה לא השתתפה באף דיסטריקט. 1 = הקבוצה השתתפה רק בדיסטריקט אחד. 2 = הקבוצה השתתפה בשני הדיסטריקטים. אנא פנו במייל חוזר או טלפונית אם אתם סבורים שיש טעות בנתונים הנ"ל. ניתן גם למלא את הטופס בהמשך.

רשימת קבוצות

ב. גובה ההחזר

1. כל קבוצות FRC (67) שהשתתפו בעונת 2019/20 תקבלנה החזר על סך 4,773 ₪ בגין אירוע הגמר שלא התקיים. 2. קבוצות שהשתתפו בתחרות דיסטריקט אחת בלבד תקבלנה (בנוסף לסעיף 1) החזר על סך 2,065 ₪. 3. קבוצות שלא השתתפו באף דיסטריקט בכלל תקבלנה (בנוסף לסעיף 1) 4,130 ₪.

ג. ביצוע ההחזר

1. ההחזר יתבצע אוטומטית אל חשבון הבנק ממנו שולמו דמי ההשתתפות. 2.** לא ניתן לבצע את ההחזר לחשבון אחר מאשר החשבון ממנו שולמו דמי ההשתתפות!** (ראו הערה לגבי קבוצות שדמי השתתפות שולמו ע"י תורם) 3. ניתן לבקש לשמור את ההחזר כזיכוי אצלנו לצורך תשלום לעונת 2020/21 4. ביצוע ההחזרים יחל מיד לאחר ראש השנה ויתבצע עד סוף אוקטובר בקירוב. ייעשו מאמצים לסיים את התהליך קודם לכן.

הערה: לקבוצות ששלמו את דמי ההשתתפות על ידי תורם מחשבונו, איננו רשאים להחזיר את התרומה לחשבון אחר. אפשר להחזיר את הסכום לתורם או לשמור הסכום כזיכוי לשנה הבאה.

עבור קבוצות שרוצות לשמור את ההחזר כזיכוי או עבור קבוצות שלא ניתן לבצע עבורן את ההחזר באופן אוטומטי כמו גם לכל בקשה אחרת בנושא נא למלא את הטופס הייעודי עד לתאריך 15.9.   בהצלחה, צוות FIRST ישראל