דילוג לתוכן העמוד

עדכון 7: הרשמה לעונה ואירוע חנוכה 2020

יום שני, 09 בנובמבר 2020 (לפני 4 שנים)

קהילה יקרה, מבקשים לעדכן בשתי נקודות חשובות בעניין ההרשמה לעונה ואירוע חנוכה. אנו מאחלים לכולנו המון בריאות וחזרה מהירה לשגרה, רן סבג, 0546770227 | [email protected]

הרשמה לעונת הפעילות

בהמשך להודעה הקודמת שיצאה בנושא עלות ההרשמה לעונה (חשוב לקרוא אותה בעיון), אנו מזמינים אתכם להירשם לעונת הפעילות בהקדם ולקחת חלק באתגרים ובתחרויות הייחודיים שמצפים לנו החל מחודש הבא ועד לקיץ 2021. בחג החנוכה הקרוב נזניק את האתגר הנבחר בהאקתון שקיימנו (פרטים בהמשך) וכבר לאחר מכן בינואר 2021 יתקיים אירוע הקיקאוף העולמי וכולנו נקבל תמונה ברורה יותר של מבנה המודל האמריקאי שפורסם. בהמשך חודשי החורף אנו נקיים תחרויות ואתגרים שונים תוצרת הארץ ונגיע לאירוע הארצי המסכם ולתחרויות העולמיות ביולי אוגוסט 2021. השנה, יש להתחיל את ההרשמה במערכת הישראלית החדשה שלנו ולאחר מכן, תועברו לסיום ההרשמה במערכת ניהול הקבוצות האמריקאית Dashboard. בכל בעיה או שאלה לגבי המערכת החדשה אנא שלחו מייל ל [email protected] .

אירוע חנוכה FIRST Robotics Competition ישראל

בתאריך 28-29.10.2020 קיימנו אירוע האקתון FIRST Robotics Competition ישראל 2020 לתכנון פעילות העונה בחנוכה ומהלך השנה. האירוע התקיים בהשתתפות קבוצות FIRST Robotics Competition רבות ומגוונות אשר הוזמנו לקחת חלק פעיל בתכנון עונת הפעילות, לשתף פעולה כקבוצה ולבנות אתגרים שונים. לאחר חלק הדיונים הקבוצות הציגו את התוצרים שלהם למליאת הקבוצות והשופטים באירוע.  הצגת התוצרים היתה לא פחות ממדהימה ופוריה לכל הקבוצות. השיח תרם לכל הקבוצות שלקחו חלק ופתח כיוונים מעניינים מאוד בפורום הקבוצות שהשתתפו. בעדכון זה אנחנו שמחים להציג את פירות העבודה הקשה של הקבוצות המדהימות שלקחו חלק בהאקתון ולהכריז על הקבוצה הזוכה. הנכם מוזמנים לעיין בתוצרים המעולים שהקבוצות הכינו במהלך ההאקתון. צוות שופטי ההאקתון בחן את תוצרי הקבוצות והגיע להחלטה בעניין. להלן פירוט ההחלטות ונימוקי השופטים בנושא:

פרס ההאקתון - החלטה ונימוקי השופטים 

צוות השופטים התרשם עמוקות מכלל הפתרונות והרעיונות שהועלו ע"י הקבוצות במהלך ההאקתון, כמו גם מרמת התכנון וההגשה של המסמכים והצגת הרעיונות בעל פה. מגוון הרעיונות מתפרש על ספקטרום רחב, ממשחקי רובוטיקה ברמה המתקרבת לאתגר שנתי, ועד לפעילויות מצומצמות בזמן ובהיקף. לאחר בחינת כלל הרעיונות מצא צוות השופטים את הפלטפורמה שהוצגה ע"י קבוצה 2231 OnyxTronix משוהם כפלטפורמה מקורית המאפשרת שילוב של כלל המיומנויות הנדרשות ע"י קבוצות FIRST Robotics Competition ובפרט חלק מן הרעיונות שהוצגו ע"י קבוצות אחרות. הרעיון שהוצג מאפשר פרישה של התחרות על פני פרק זמן ארוך ושילוב של חברי קבוצה רבים מצוותים שונים תוך חלוקה של העומס כנדרש בתקופת הקורונה.

צוות השופטים התרשם מכמות האתגרים שהוצגו ע"י הקבוצה, איכותם ורמת הפירוט בה הוצגו. על מנת למצות את הרעיון עד תום, צוות השופטים ממליץ לקבוצה הזוכה לשתף את הקהילה (קבוצות אחרות, מתנדבים, בוגרים) בתכנון אתגרים חדשים והתאמת האתגרים שהוצגו בתחרות הזו לפני היציאה לדרך.

צוות השופטים רוצה לציין את קבוצה 4416 Skynet שהציעה את מיזם FIRST To Help העוסק בסיוע לעסקים קטנים בתקופת הקורונה. אנו ממליצים לכלל הקבוצות לאמץ פעילות ערכית זו מאחר וזהו צו השעה ונכון לקיימה מוקדם ככל שניתן.

כמו כן, אנו ממליצים לשלב את הרעיון המקורי של קבוצה 4590 GreenBlitz, אשר הציעה כאתגר להציג בסרטון יצירתי את ביצועי הרובוט של 2020, במסגרת אתגרי התחרות הכללית.

צוות השופטים בחר בקבוצה 2231 משוהם כקבוצה הזוכה בהאקתון FIRST Robotics Competition לשנת 2020.

צוות השופטים רוצה להביע את הערכתו לכלל הקבוצות אשר השתתפו בהאקתון ולאחל הצלחה לכל קבוצות ה- FIRST Robotics Competition בתחרות.

מחכים לשמוע מכולכם בקרוב! צוות FIRST ישראל.