דילוג לתוכן העמוד

עדכון 8: הרשמה לעונה, עדכון פרטים ושיתוף פעולה חדש

יום חמישי, 12 בנובמבר 2020 (לפני 4 שנים)

קהילה יקרה, לפניכם כמה נקודות חשובות בנוגע לדמי ההרשמה, בירור מצב חשבון ושיתוף פעולה חדש עם התעשייה האווירית.

הרשמה לעונה

שימו לב, במקרה ועדיין לא התעדכנתם - דמי ההרשמה הורדו משמעותית ל-7,500 ש"ח סך הכל. הרשמה לעונה נגמרת ממש עוד כמה ימים, ב־16 בנובמבר 2020, ואנחנו ממשיכים לתכנן ולהכניס עוד ועוד אתגרים, מפגשים וחידושים מעניינים לעונה המטורפת הזאת (פרטים על אתגר חנוכה בקרוב מאוד, כל צוותי הקבוצות מוזמנים להתחמם!) ההרשמה מתבצעת דרך מערכת ה-Dashboard הישראלית החדשה ויש גם מדריך רישום בעברית.

שאלות לגבי מתווה העונה האמריקאי? הפוסט האחרון של פרנק מעדכן בצורה ברורה לגבי מתווה העונה נכון להיום. אני כמובן זמין לשאלות והבהרות בכל נושא: 054-6770-227.

עדכון פרטים

אנו מבקשים **מכל המנטורים ומנהלי הקבוצות ליצור או לעדכן **את המשתמש האישי במערכת הישראלית החדשה לטובת ניהול החשבונות והזיכויים שלכם אצלנו, בלי קשר להשתתפותכם בעונה. במערכת החדשה יש אפשרות לכל מנהלי הקבוצות והמנטורים לנהל את הקבוצות שלהם בנפרד מניהול הרישום לעונה, בכדי לאפשר את ניהול הכספים והיתרות.

ניתן לברר את מצב חשבונכם ישירות מול הנהלת החשבונות שלנו במספר 050-9040-466 או במייל [email protected] (סוזן), רק חשוב לוודא קודם שהמשתמש שלכם **מעודכן **במערכת הישראלית.  החל מה־15 בנובמבר 2020, _FIRST _ישראל תחל בביצוע ההחזרים בפועל. במידה ולא עדכנתם אחרת, ההחזר יועבר ישירות לחשבון הבנק ממנו בוצע התשלום.

משלוח קיטים

במהלך ההרשמה במערכת **האמריקאית **- נא לעדכן את הכתובת **הנכונה והמדוייקת **למשלוח הקיט שלכם, בכדי שהטיפול שלנו בערכות כאשר יגיעו לארץ, יהיה מהיר ויעיל.

שיתוף פעולה חדש

_FIRST _ישראל פוצחים בשיתוף פעולה עם התעשייה האווירית ועובדיה, אשר בחרו להתנדב ולקחת חלק בליווי מקצועי של הקבוצות והתנדבות בתחרויות. נשמח לשמוע מכם במיילא. אילו תחומי ליווי מקצועי הייתם רוצים לקבל לקבוצה?  אנא פרטו את נושאי הלימוד הנדרשים באופן מדויק ככל הניתן. ב. האם כבר פועלים אצלכם מתנדבים שהם עובדי התעשיה האוירית?

בהצלחה ובריאות לכולנו, רן 0546770227 [email protected]