דילוג לתוכן העמוד

עדכון 9: אתגר חנוכה - דצמבר 2020

יום שלישי, 17 בנובמבר 2020 (לפני 3 שנים)

בתאריך 28-29.10.2020 קיימנו אירוע האקתון FIRST Robotics Competition ישראל 2020 לתכנון פעילות העונה בחנוכה ומהלך השנה. האירוע התקיים בהשתתפות קבוצות FIRST Robotics Competition רבות ומגוונות אשר הוזמנו לקחת חלק פעיל בתכנון עונת הפעילות, לשתף פעולה כקבוצה ולבנות אתגרים שונים. הרעיון הזוכה נבחר האתגר של קבוצת 2231 - אתגר A-Part of FIRST ואנו מזמינים את כל הקבוצות לקחת בו חלק!

A-Part of _FIRST _הוא אתגר תחרותי שכולל מגוון של משימות עבור הצוותים השונים בכל הקבוצות. ישנן 7 קטגוריות, עבור הצוותים השונים: סרטוט, אסטרטגיה, תוכנה, אלקטרוניקה, קהילה, מדיה וחברתי.  בכל קטגוריה 5 משימות ברמות קושי שונות, אותם תבצע הקבוצה המתחרה. עבור כל משימה שהקבוצה תבצע היא תצבור נקודות לפי איכות ביצוע המשימה ובחתיכה של פאזל. כל חלקי הפאזל שיתקבלו מהשלמת כל המשימות בכל הקטגוריות יזכו את הקבוצה בפרס. הקבוצה הזוכה היא זו שאספה את מירב הנקודות.

מטרת האתגר

השלמת כל המשימות בקטגוריות השונות לשם קבלת חלקי הפאזל ופתירתו. הפגנת יכולות בתחום המכני, התוכנתי, האלקטרוני האסטרטגי והקהילתי באמצעות תוצרים מקוריים, יצירתיים ומחושבים למשימות. ככל שהתוצרים יהיו מחושבים, מושקעים ויצירתיים יותר, כך סיכויי הזכייה גדלים. מטרת הגיוון שבאתגרים היא הגדלת כמות חברי הנבחרת הפעילים והשותפים באתגר, מתן הזדמנות לכל צוות להפגין את כישוריו והבאתו ל- "קדמת הבמה", תוך שיתוף פעולה בין הצוותים השונים והקבוצות בתחרות ידידותית ויצירת קשרים חדשים.

החוקים

  1. על כל משימה שפותרים ניתן לקבל X נקודות בהתאם לרמת הקושי שלה. איכות הביצוע תגדיר כמה ניקוד יינתן על כל משימה .
  2. בתום ביצוע כל המשימות, הקבוצה תקבל את כל חלקי הפאזל הדרושים להרכבת הפאזל המלא. קבוצה שתפתור את הפאזל במלואו זוכה בנקודות נוספות ובפרס. 
  3. ישנן משימות הדורשות יצירתיות ומקוריות, בהן התוצרים הם כיד דמיונכם.

לוח זמנים

בימים הקרובים יסופקו פרטים נוספים לגבי תהליך ההשתתפות והפלטפורמה בה מתחרים. חשיפת המשימות וההזנקה יתקיימו ב- 5/12. ההשתתפות והגשת המשימות תתאפשר לכל אורך דצמבר. סיום האתגר ב- 30/12.

הגשת המשימות

באתר FIRST ישראל יעלה דף ייעודי לאתגר דרכו יהיה ניתן להתחבר למערכת האתגר, בה תוכלו לעלות את התוצרים של המשימות השונות, שיתפרסמו בתחילת דצמבר.

לשאלות ניתן לפנות למייל [email protected]. בהצלחה רבה!