דילוג לתוכן העמוד

עדכון 11: קיקאוף, מידע על FIRST Choice וטופס הסכמה עבור תלמידים

יום חמישי, 07 בינואר 2021 (לפני 3 שנים)

קהילה יקרה, בעיטת הפתיחה ממש מעבר לפינה! חשיפת אתגר ה-INFINITE RECHARGE 2021 תתקיים בשידור חי ביום שבת, ה־9 בינואר 2021 בשעה 19:00 שעון ישראל ב-FIRSTtv. ניתן לצפות בשידור בקישור זה. כל המסמכים יהיו זמינים לצפיה מיד אחרי הקיקאוף במפת המשאבים באתר FIRST ישראל.

מידע על FIRST Choice

בעדכון זה מפורטים תאריכי ומדריכי ההזמנה.

תאריכים חשובים

  1. **9 בינואר, 2021 בשעה 19:00 - **ביום הקיקאוף, הקבוצות יקבלו פרטי כניסה לאתר, יוכלו לצפות ולהוסיף מוצרים לרשימות העדיפות שלהם. כמו כן, כל קבוצה תוכל לצפות במספר הנקודות שבבעלותה.
  2. **21 בינואר, 2021 בשעה 19:00 - **עריכת רשימת העדיפות נסגרת. על הרשימה שלכם לכלול פריטים בסדר העדיפות והכמויות שברצונכם לרכוש. במידה והרשימה ריקה, לא תשתתפו בתהליך רשימת העדיפויות ותוכלו להשתמש בנקודות שלכם רק בזמן תהליך "הזמנה רגילה", החל מה -1 בפברואר. 
  3. **25 בינואר, 2021 בשעה 19:00 - **בתאריך זה ישלחו אליכם תוצאות ההזמנה בהתאם למלאי הקיים ורשימת העדיפויות שלכם. הרשימה תישלח לכתובת הדוא"ל שהוזנה במהלך ההרשמה.
  4. **1 בפברואר, 2021 בשעה 19:00 - **במידה ונשארו לכם נקודות זמינות לאחר תהליך רשימת העדיפויות, אתם יכולים ליצור הזמנה ולשלם רק עבור משלוח. בשלב זה נדרשת הזנה של מספר כרטיס אשראי למשלוח.

שימו לב, המשלוח של שלב רשימת העדיפות עבור קבוצות ישראליות יוצא בצורה מרוכזת לישראל.

קישורים ל-FIRST Choice

טופס הסכמה עבור תלמידים

עם שידרוג מערכת הרישום וניהול הקבוצות בתחילת העונה, טפסי ההסכמה אשר הועברו בשנים הקודמות דרך אתר הטכניון או באמצעות טופס מודפס הוטמעו לנוחיותכם בתוך מערכת הניהול של FIRST. כתנאי להשתתפות בפעילויות FIRST, באחריותכם לשייך את התלמידים לקבוצה במערכת ה-Dashboard הישראלית בכתובת my.firstisrael.org.il, מדריך מצורף כאן. לאחר שיוך התלמידים, יש לשלוח להוריהם את הקישור legal.firstisrael.org.il, בו הם נדרשים לחתום על טופס ההסכמה של FIRST. שימו לב כי החל מעונה זו, חתימת כלל הורי תלמידים נדרשת על מנת לבצע רישום מקדים לתחרויות. לכל שאלה או בעיה ניתן לפנות למייל התמיכה הטכנית שלנו בכתובת [email protected].

עוד יומיים לקיקאוף, בהצלחה! צוות FIRST ישראל.