דילוג לתוכן העמוד

עדכון 1: עלויות רישום, קול קורא לעונת 2022 ואירוע Off-season בירושלים

יום שני, 05 ביולי 2021 (לפני 3 שנים)

קבוצות יקרות, כמה נקודות חשובות לפניכם:

אירוע Off-season בירושלים

בתוך אי הודאות של מגבלות הקורונה, אנו נרגשים לקראת אירוע ה-Off-season שיתקיים ב־12 עד ה־13 ביולי 2021 בארנה בירושלים. מחכים לראות אתכם שם! לפרטים, אנא פנו לארז במייל [email protected].

עונת RAPID REACT℠ Presented by The Boeing Company

לאחר הקיץ, אנחנו מתכננים לחזור למודל עונת פעילות מלאה ומסורתית, הכוללת תחרויות מלאות בנוכחות פיזית, בדיוק כפי שאנחנו אוהבים, וכמו שהיה לפני הקורונה.  בכדי להקל על פתיחת הפעילות בקהילה, הורדנו משמעותית את עלות השתתפות ב-FIRST Israel District בעונה הקרובה, והיא עומדת על 30,000 ש"ח לקבוצה ממשיכה (קבוצות חדשות, אנא צרו קשר לפרטים נוספים). כדי שנוכל להערך ולאפיין את הפעילות, אנא מלאו סקר של 2 שאלות בעניין זה.

קול קורא לעונת 2022

אנו נרגשים להודיע כי משרד החינוך הוציא קול קורא לקבוצות ולמוסדות החינוך לתמיכה ב-FIRST Robotics Competition בבתי הספר. המועד האחרון להגשת הבקשה הוא ה־12 בספטמבר 2021 - לפנינו חודש אוגוסט עם פעילות חלקית מאוד בבתי הספר ומיד לאחריו חגי תשרי, אנו ממליצים לטפל ולהגיש עוד החודש. תודה מיוחדת לד״ר ירון דופלט ולמשרד החינוך על המשך התמיכה בקבוצות הרובוטיקה של FIRST ישראל, גם ובמיוחד בתקופה זו.

חנות FIRST ישראל

לקראת פתיחת החנות הרשמית של FIRST ישראל, ברצוננו לקבל מכם הקבוצות מידע לגבי מוצרי המדף שנמצאים אצלכם בשימוש. נשמח אם תוכלו למלא את השאלון הבא על מנת שנוכל להתכונן בצורה המיטבית.

מאחלים לכם חופשת קיץ בטוחה, בריאה ונעימה! צוות FIRST ישראל