דילוג לתוכן העמוד

עדכון 3: בחירת העדפות אירועים, משלוחי Kit Of Parts ורישיונות עבור monday.com

יום שני, 11 באוקטובר 2021 (לפני 3 שנים)

ה-Kickoff מתקרב ואנו מקווים שגם אתם מתחילים להתרגש. למקרה ופספסתם, הטיזר הראשון לעונת 2022 של FIRST Robotics Competition פורסם! הטיזר הבא יחשף ב-27 באוקטובר.

מועד בחירת העדפות אירועים

בעוד שאנו פועלים לקביעת התאריכים הסופיים של האירועים לעונת RAPID REACT presented by The Boeing Company, מועד בחירת העדפות אירועים בישראל יהיה שונה ממועדי הבחירה בשאר העולם. אנו נעדכן בקרוב כשיהיו בידינו את התאריכים והפרטים המלאים. להזכירכם, התאריכים באתר firstinspires.org אינם סופיים. כדי להיות זכאים לבחירת העדפות אירועים, על הקבוצה להיות רשומה ב-Dashboard של FIRST ישראל.

משלוחי Kit Of Parts

בעקבות העיכוב בזמני המשלוחים והחלוקה בכל העולם, משלוחי ה-Kit Of Parts צפויים להישלח מוקדם מן הצפוי. כדי להבטיח את קבלת ה-Kit Of Parts לקבוצתכם בזמן, אנא השלימו את ההרשמה לעונה עד סוף השבוע. דחייה של הרישום תגרור קשיים לוגיסטים באספקת המשלוחים שלכם.

במידה ואתם זקוקים לעזרה בהרשמה לעונה, אנא צרו קשר עם התמיכה הטכנית של FIRST במייל [email protected] ועקבו אחר מדריך ההרשמה.

לרישום קבוצה לעונה לחצו כאן

ביטול קבלת מרכב הנעה

ערכת ה-Kickoff לעונת 2022 תכלול שוב מרכב הנעה, אך קבוצות ותיקות מוזמנות לוותר עליו ולבחור לקבל שובר בסך 450$ מ-AndyMark (שיהיה זמין החל מה-18 בנובמבר, כשישוחררו שוברי ה-Pre-Kickoff). כל שאר הקבוצות יקבלו אוטומטית את מרכב ההנעה. אפשרות זו תפתח ב-14 באוקטובר ותהיה זמינה עד ה-21 באוקטובר בשעה 19:00 בלבד.

על מנת לבטל את קבלת המרכב, על המנטור/ית הראשי/ת לבצע את הפעולות הבאות:

  1. להתחבר למערכת ניהול הקבוצות העולמית של FIRST.
  2. לבחור את הקבוצה הרלוונטית. תחת ״Team Options״ ללחוץ על ״Payments & Products״ ובתפריט לבחור ב-״Drive Base Opt Out״.
  3. לסמן את תיבת הסימון אם ברצונכם לבטל את קבלת המרכב.

קבוצות שלא ינקטו בפעולה עד לתאריך היעד, יקבלו את אפשרות ברירת המחדל, קבלת את מרכב הנעה כחלק מערכת ה-Kickoff שלהן.

אנו מכירים בכך שאנו מבקשים מכם לקבל החלטה לגבי מוצר המוגדר חלקית. המטרה שלנו היא לתת לכם כמה שיותר מידע מבלי לחשוף פרטים על המשחק. לדוגמה, מרכב הנעה עם מרווח משמעותי מהקרקע עשוי היה לרמוז על מכשול כלשהו על המגרש שרובוטים יצטרכו לעבור. כדי לעזור לכם לקבל את ההחלטה, נוכל לתת לכם מידע כללי אודות מרכב ההנעה לעונת 2022.

  • הוא דומה ל-AM14U4 מעונת 2020, וכולל ערכת מחזיקים לבמפרים ולמצבר.
  • התכונות הן כאלו המאפשרות לקבוצה לבצע אלמנטים בסיסיים במשחק.
  • הוא מעוצב כך שהוא יוכל להיות מורכב ומוכן לנהיגה על ידי קבוצה קטנה עם משאבים מוגבלים בתוך יומיים.

Virtual Kit

אנו שמחים להודיע כי אנו נחשוף שוב פריטי ה-Virtual Kit לפני תחילת המשחק, ב-18 בנובמבר בשעה 19:00. במועד זה:

  • המקטע של ה-Virtual Kit בדף ה-Kit of Parts באתר יעודכן כך שיכלול את כל שוברי ה-Pre-Kickoff והפרטים הרלוונטיים.
  • כל השוברים ורשיונות התוכנה יופיעו לקבוצות שהסדירו את התשלום לעונה בלבד.

רישיונות עבור monday.com

בתרומתה של monday.com, אנחנו גאים להכריז על מתן רישיונות מלאים ללא עלות לשימוש חופשי בפלטפורמה לניהול משימות ותהליכי עבודה עבור כל קבוצות FIRST בישראל הרשומות לעונת 2021/22. זהו צעד חשוב שמטרתו להקל על העבודה שלכם כצוות רובוטיקה מנצח ולהעצים את תהליכי הלמידה בקבוצה. למימוש ההטבה לחצו כאן. ההרשמה עם מייל אחד ראשי בלבד לכל קבוצה.   ב-25 באוקטובר בשעה 19:00 תתקיים הדרכה קצרה לשימוש וניהול משימות בפלטפורמה. הנכם מתבקשים להירשם להדרכה בלינק הבא ולשריין ביומנים. ההדרכה תתקיים באמצעות Zoom על ידי נציג מטעם החברה ולינק יישלח לנרשמים. תודה מקרב לב לשותפינו ב-monday.com!

FIRST Choice

אנו ממשיכים עם FIRST Choice גם לעונת 2022! FIRST Choice הוא מאגר מקוון של מוצרים שקבוצות יכולות לבקש באמצעות זיכויים המונפקים לכל קבוצה.

התוכנית שלנו היא לקיים את הסיבוב הראשון של בחירת רשימת העדיפויות לפני ה-Kickoff, ב-18 בנובמבר עד ה-2 בדצמבר 2021, לקיים הסבב השני ב-Kickoff, ב-8 עד ה-20 בינואר 2022, ולאחר מכן לאפשר הזמנות רגילות החל מה-28 בינואר ועד ה-15 באפריל. למידע אודות המשמעות של בחירת רשימת עדיפויות, פנו למקטע של FIRST Choice בדף ה-Kit of Parts באתר.

AndyMark תורמת את כל העבודה מאחורי אספקת המלאי של FIRST Choice, מארחת ומנהלת את אתר ומערכת ההזמנות של FIRST Choice, מעבדת רשימות עדיפויות ואורזת הזמנות למשלוח עד אליכם. אנו מודים להם מאוד על תמיכתם המתמשכת בחלק חשוב זה של ה-Kit of Parts.

בהצלחה רבה, צוות FIRST ישראל