דילוג לתוכן העמוד

עדכון 6: ה-Kickoff של עונת 2022 יוצא לדרך

יום חמישי, 16 בדצמבר 2021 (לפני 3 שנים)

קבוצות יקרות,

ה-Kickoff של FIRST Robotics Competition לעונת 2022, המוצג על ידי Ford יוצא לדרך! הצטרפו לקהילת FIRST, למייסד דין קיימן, ולאורחים מיוחדים באירוע חשיפת את אתגר RAPID REACT presented by The Boeing Company ופרטים נוספים על המשחק והעונה ב-8 בינואר 2022 בשעה 19:00 (שעון ישראל) ב-FIRSTtv.

אירוע Kickoff מקומי

אנו שמחים להזמין אתכם לאירוע ה-Kickoff המקומי בישראל, שיתקיים ביום ראשון, ה-9 בינואר 2022, בשעה 10:30 באולם התרבות, כפר הנוער הדסה נעורים.

על כל קבוצה חובה לשלוח מנטור, מעל גיל 18, אשר יחתום ויקח את ה-Kickoff Kit. לבוגר רשאים להצטרף עוד 4 חברי קבוצה. הכניסה מותנית בהצגת תו ירוק בתוקף ובחתימה על הצהרת מבקר בכניסה הראשית לכפר הנוער, על פי הנחיות משרד החינוך למניעת הדבקה בקורונה. המנטור (מעל גיל 18) רשאי לחתום על כל חברי הקבוצה והתלמידים שאיתו. חלה חובת עטיית מסיכה במרחבים סגורים, כולל באולם התרבות. יש לקרוא ולהתנהג בהתאם להנחיות הביטחון, בטיחות והסדר הציבורי.

סדר היום

  • 10:30 - התכנסות
  • 11:00 - אלוף במיל׳, אביהו בן-נון - ברכות
  • 11:05 - עדו מזורסקי, מנכ״ל FIRST ישראל
  • 11:25 - שינוע החללית בראשית לקליפורניה, אייל שטרית, התעשיה האווירית
  • 11:55 - הסברים והתארגנות
  • 12:10 - סיום והכוונה לחלוקת ה-Kickoff Kits

דרכי הגעה

כתובתנו - מרכז FIRST ישראל, כפר הנוער הדסה נעורים, בית ינאי - Waze | Google Maps. יש להכנס עם הרכב בשער הכפר הראשי ולהמשיך עם הכביש המתעקל שמאלה עד לחניון האורחים ולהחנות, בהתאם להנחיות הביטחון. לאחר מכן יש להיכנס לאולם התרבות. שילוט הכוונה יוצב במקום.

בתום האירוע באולם התרבות, הקבוצות יכוונו עם הרכבים לנקודת החלוקה במסלול מעגלי, ולאחר מכן ימשיכו בו עד לשער היציאה. חלוקת ה-Kickoff Kit תתאפשר רק בתום האירוע.

להזכירכם, יש להסדיר את התשלום לעונה במלואו, לא מאוחר מיום שני, ה-20 בדצמבר 2021 כתנאי לקבלת ה-Kickoff Kit, השתתפות באירועי ה-District, מימוש פריטים מתוך ה-Virtual Kit ובחירת רשימת העדיפויות של FIRST Choice.   בהצלחה רבה, צוות FIRST ישראל