דילוג לתוכן העמוד

עדכון 3: רישום לתחרויות, אפשרויות שינוי בערכת החלקים ועוד

יום ראשון, 09 באוקטובר 2022 (לפני שנתיים)

קבוצות יקרות, כמה נקודות חשובות לפניכם:

בחירת העדפות אירועים

בשבועות הקרובים נפרסם את המועד ובו תיפתח בחירת העדפות אירועים לעונת 2023. בדומה לשנה שעברה, כל קבוצה תידרש למלא 4 העדפות לפי סדר, להשתתפותה באירועי ה-District. כל העדפה תכלול 2 אירועים.

אפשרויות שינוי בערכת החלקים

ערכת החלקים של קבוצות ותיקות כוללת את חלקי משחק העונה, ארגז (טואוט) שחור ומרכב (Drive Base Kit). השנה, קבוצות ותיקות רשאיות לבטל את קבלת המרכב ולקבל שובר על-סך 450$ לרכישה באתר AndyMark. בנוסף, קבוצות ותיקות רשאיות לבטל גם את הגעת הארגז (טואוט) השחור ולקבל שובר על-סך 125$ לרכישה באתר AndyMark ו-125$ לרכישה באתר REV.  שימו לב - המועד האחרון לעדכון שינויים אלו במערכת הוא יום ראשון, ה-20 בנובמבר 2022. למידע נוסף אנא פעלו בהתאם להנחיות המופיעות בבלוג בנושא.

אירוע Off-Season

אנו נרגשים לקראת אירוע ה-Off-Season שיתקיים בהיכל אנרבוקס, חדרה, השבוע, ב-12 עד ה-13 באוקטובר 2022. בתחרות ישתתפו קבוצות מרחבי כל הארץ וזו הזדמנות לבוא לצפות ולהנות לקראת פתיחת העונה. מחכים לראותכם!

נבחרת ישראל ל-FIRST Global

אנחנו גאים לעדכן כי קבוצת הרובוטיקה של יפיע המייצגת את ישראל באולימפיאדת הרובוטיקה של FIRST Global בג'נבה, שוויץ, תיקח חלק  השבוע בתחרות העולמית! הנכם מוזמנים להצטרף לשידור ולהחזיק אצבעות לנציגים שלנו בשידור החי. בהצלחה רבה, גאים בכם!

מענקים בעונת 2023

להזכירכם, מדי שנה תאגידים ותורמים נדיבים מציעים אפשרויות תמיכה לקבוצות FIRST ברחבי העולם. אנו מזמינים קבוצות FIRST Robotics Competition להגיש בקשות למענקים כספיים באמצעות העמוד הבא, שמתעדכן מעת לעת. בכל עונה, קבוצה זכאית למענקים בסכום כולל של עד 6,000$. הקפידו לעקוב אחר מועדי ההגשה ואחר הקריטריונים השונים. כל המענקים מיועדים עבור קבוצות שהסדירו את ההרשמה לעונת 2023 בלבד.