דילוג לתוכן העמוד

עדכון 7: הנחיות חשובות לקראת האליפות הארצית

יום שבת, 16 במרץ 2024 (לפני חודשיים)

שלום לכולם,

לקראת משחקי הגמר בירושלים השבוע אנו מבקשים להעביר אליכם מספר נקודות, בקשות והנחיות מעדו, מנכ״ל FIRST ישראל:

  1. הקמות ביום שלישי: אנו נפתח את ההיכל בשעה 16:00 להקמת פיטים ואינספקשן. אבקש מכולם לעשות מאמץ ולשלוח את הנציגים בכדי שלא יהיה עומס ביום רביעי. ההיכל יסגר בשעה 20:00 כך שיש מספיק זמן. משחקי אימון יתקיימו ביום רביעי.

  2. טקס הפתיחה: הטקס יעמוד בסימן ״ממשיכים בזכותם״ ויתקיים בשעה 10:00 בדיוק. הטקס יערך בנוכחות משפחות הנופלים ואני מבקש לכבד את המעמד. מנטורים נא להקפיד שהילדים עולים לטריבונות בזמן. ניתן להשאיר שני נציגים בלבד בפיט ולוודא שהם אינם עובדים וגורמים רעש.

  3. ביטחון ואבטחה: נושא האבטחה הוא תמיד בראש סדר החשיבות, והשנה לאור המצב הבטחוני הרגיש אנו חייבים לתת תשומת לב וזקוקים לשיתוף פעולה מלא מצידכם.

    • אין להכניס נשק לאולם גם לבעלי רישיון. חיילים בחופשה במילואים או בסדיר יוכלו להיכנס עם נשקם האישי באישור קב"ט ההיכל. במידה ומגיע חייל עם נשקו נא לפנות לגילה והיא תפנה לקב"ט.
    • שטח ההיכל יהיה שטח סטרילי ואנו לא נאפשר יציאת תלמידים במשך היום לקניון או לארומה. אני אשמח שגם אתם לא תצאו בכדי להקל על השומרים במיוחד בשעת ההפסקות ולמנוע טיילת שעלולה לגרום לכניסת אנשים לא רצויים להיכל.
    • שליחי אוכל יפגשו את נציגי הקבוצות בשער, לא נאפשר הכנסת משלוחי מזון לתוך שטח ההיכל על מנת למנוע כניסת גורם עויין במסווה של שליח מזון. נא תדרכו את השליחים בהתאם.
    • כל הנוכחים יענדו צמיד בשני ימי התחרות.
    • אורחים מבקרים ומשפחות יכנסו להיכל לאחר אישור מנציג שלנו בשער, אנא בקשו מהם להיות סבלניים ולא ליצר לחץ מיותר.
    • הבטחון הוא של כולנו אנא שתפו פעולה גם אם לעיתים זה פוגע באזור הנוחות.
  4. יריד חשיפה לצה״ל: ביום רביעי בין השעות 11:00-14:00 יתקיים יריד חשיפה אליו יגיעו נציגים מיחידות שונות. היריד ביוזמת ובארגון קבוצת רובואקטיב, פרטים יפורסמו ברשתות. תודה רבה על היוזמה והארגון.

אני מאחל לכולם תחרות מהנה ובטוחה, עדו