דילוג לתוכן העמוד

עדכון 8: VH-109 FRC Radio

יום שלישי, 16 ביולי 2024 (לפני 3 חודשים)

קבוצות יקרות אני שמח ונרגש לעדכן אתכם לגבי הרדיואים החדשים שישמשו אותנו בשנים הקרובות.

כפי שאתם רואים בפורומים הבין-לאומיים, FIRST השקיעו מאמץ רב ובשיתוף עם חברת VIVID-HOSTING פותח רדיו חדש, עם מחשבה ותכנון על השימוש ברובוטים שלנו, ולאחר פיילוט מוצלח באליפות העולם שהייתה באפריל ביוסטון הוחלט לעבור להשתמש ברדיו החדש החל בשנה הבאה בכל התחרויות בעולם!

פרטים טכניים על הרדיו והשימוש בו ניתן לראות באתר הבא (באנגלית) https://frc-radio.vivid-hosting.net/

אני ממש שמח לעדכן שלאחר עבודה מאומצת של הצוות הלוגיסטי (ותודה מיוחדת לניתאי שלנו) הרדיואים החדשים כבר קיבלו את כל האישורים הדרושים להפעלה בישראל ואפילו נחתו כבר בארץ!

לכן אנחנו נקיים הדרכה לגבי השימוש ברדיואים (שתכלול דגשים מיוחדים לישראל) היום בשעה 20:00 בזום. מומלץ מאוד להשתתף בהדרכה כדי ללמוד על השימוש ברדיואים (ההשתתפות מומלצת גם לקבוצות שכבר התנסו ברדיו, במסגרת אליפות העולם האחרונה). ההדרכה כמובן תוקלט ותעלה לערוץ היוטיוב של FIRST ישראל.  לינק להצטרפות להדרכה: https://technion.zoom.us/j/9479731894

מיד לאחר ההדרכה הרדיואים יהיו זמינים למכירה בחנות הרשמית של FIRST ישראל (המחיר הוא 830 ₪ לרדיו) עבור קבוצות שרוצות לקנות רדיואים בנוסף לרדיו אחד שתקבל כל קבוצה רשומה ששילמה את דמי ההשתתפות בעונה 2025 במסגרת ה-Kit of Parts.  בנוסף אני נרגש לעדכן שלאחר עבודה מאומצת של הצוות הטכני של FIRST ישראל, ובתיאום עם FIRST HQ אנחנו מתכננים להשתמש ברדיואים החדשים כבר במסגרת אירועי האוף-סיזן שיערכו באוקטובר הקרוב!

שימו לב, השימוש ברדיו החדש באירוע האוף-סיזן הקרוב יהיה חובה. לקבוצות המשתתפות יינתן, לאחר תשלום כל חובותיהן הנוכחיים ל-FIRST ישראל, הרדיו מתוך ה-Kit of Parts של שנת 2025 כדי שיוכלו להשתמש בו באירוע.

אני רוצה להודות שוב, לכל צוות המתנדבים שעבד קשות כדי לאפשר את הגעת הרדיואים כבר בקיץ, וכן לאפשר את השימוש בהם כבר באירועי האוף-סיזן באוקטובר.

ראובן Head-CSA לשאלות נוספות: אפשר לשלוח מייל לכתובת [email protected] ובכותרת המייל לרשום "עבור CSA"