דילוג לתוכן העמוד

עדכון 4: ההרשמה בעיצומה ומשאבי ידע לעונה

יום שלישי, 09 באוקטובר 2018 (לפני 6 שנים)

שלום קהילה יקרה, סיימנו את סמינר סוכות ובעיטת הפתיחה של Ruckus Rover ואנחנו קודם כל רוצים להגיד לכם תודה! לכל מי שהגיע, הדריך, ליווה, תפעל ויצר אירוע מיוחד במינו. לא היינו יכולים לעשות זאת בלעדיכם!! אחרי החגים זה עכשיו ואנחנו עם הפנים לעבר תחרויות האימונים והגמר הארצי של עונת 2018-19! בקרוב מאוד אנו נעדכן בנוגע לכל הפרטים בעניין התחרויות שלנו, בינתיים אנחנו מקווים שאתם ממשיכים לעבוד במרץ ולהכשיר את הקבוצה שלכם להיות הכי טובה שאפשר. אנו מבקשים לעדכן בכמה נושאים חשובים.

ההרשמה לעונת Ruckus Rover בעיצומה

שימו לב, העונה החלה ואיתה תהליך הלמידה המהותי של התלמידים: אנו ממליצים לקדם את ענייני הרישום ככל הניתן. קבוצות שצריכות עזרה כלשהי בנושא ההרשמה והתשלום, ציוד לפעילות, תמיכה טכנית, הנחיות נוספות או ייעוץ מקצועי - אנא צרו קשר עם רן, רכז תוכנית FIRST Tech Challenge בטלפון 0546770227 או במייל [email protected] בכדי שנוכל לסייע ככל הניתן ולמצוא את הפתרונות המתאימים לכם.

משאבי מידע חשובים בעונה

אם חשוב לכם לפעול בצורה יסודית ומקצועית – אנו ממליצים לקרוא בעיון את כלל המסמכים הנמצאים בדף המשאבים באתר FIRST ישראל. שם תמצאו את חומרי הלימוד וההרצאות שהתקיימו בסמינר סוכות האחרון, את המדריך לכתיבת מחברת הנדסה ואת המסמך בנושא שיפוט פרסים - מידע הנחיות ומועדים שינחה אתכם בכל הנוגע לשיפוט פרסים בעונה.

אנו מאחלים לכם שנה טובה ומתוקה, שנת לימודים פורייה ועונה מדהימה! צוות FIRST ישראל