דילוג לתוכן העמוד

עדכון 5: הרשמה, תחרויות ועדכונים חשובים במיוחד

יום ראשון, 04 בנובמבר 2018 (לפני 6 שנים)

שלום קהילה יקרה, אנחנו בשיאה של עונת Ruckus Rover ועם הפנים לעבר תחרויות האימונים והגמר הארצי של עונת 2019-2018! אנחנו מקווים שאתם ממשיכים לעבוד במרץ ולהכשיר את הקבוצה שלכם להיות הכי טובה שאפשר, תוך דגש על התהליך החינוכי-לימודי לאורך הדרך! שימו לב לעדכונים החשובים הבאים.

הרשמה לעונת 2018-19 תסתיים ב־22 בנובמבר

אנו נמצאים עמוק בתוך העונה שלנו וגם בתהליך הלמידה המהותי של התלמידים, אשר קורה לאורך כל הדרך. בכדי לקיים תהליך תקין של עונה פעילה - יש לסיים בדחיפות את ענייני רישום הקבוצה. קבוצות שצריכות עזרה כלשהי בנושא ההרשמה והתשלום, ציוד לפעילות, תמיכה טכנית, הנחיות נוספות או ייעוץ מקצועי - אנא צרו קשר עם רן, רכז תוכנית FIRST Tech Challenge בטלפון 0546770227 או במייל [email protected] בכדי שנוכל לסייע ככל הניתן ולמצוא את הפתרונות המתאימים לכם.

מועדי התחרויות

נכון לעכשיו, מיקום ותאריכי התחרויות שלנו הינם זמניים ועלולים להשתנות – פרסמנו אותם בכדי לתת אפשרות להיערכות כללית של הקבוצות והמתנדבים שלנו. לכן אנו ממליצים לעקוב בדריכות אחר העדכונים והודעות באתרי האינטרנט ובמדיה החברתית! תחרות אימונים 1: ה־26 בדצמבר 2018, דימונה תחרות אימונים 2: ה־9 בינואר 2019, תל אביב אליפות ארצית: ה־28 בפברואר 2019, היכל שלמה תל אביב

קול קורא משרד המדע

משרד המדע והטכנולוגיה פרסם קול קורא להשתתפות בתחרויות בינלאומיות בתחומי המדע, הטכנולוגיה והחדשנות בשנת 2019 .להלן לינק למסמכי הקול הקורא באתר המשרד.

חתימה על טופס ויתור והסכמה

שימו לב, קבוצות לא תוכלנה לקחת חלק בתחרויות העונה אם לא כל משתתף יחתום על טופס ויתור והסכמה. לתלמידים/ות מתחת גיל 18 ימולא הטופס ע"י הוריהם. קישור לטופס אלקטרוני - כאן. על מנטור/מנהל הקבוצה לוודא החתמת כל המשתתפים ו/או הוריהם ולשלוח טופס אישור מסכם על השלמת התהליך אליינו. קישור לטופס האישור המסכם – כאן. ללא טופס חתום לא ניתן להשתתף בתחרות.

פרסים

קבוצות שימו לב- המסמך שיפוט פרסים - מידע הנחיות ומועדים במפת המשאבים ינחה אתכם בכל הנוגע להגשה ושיפוט של פרסים בעונה. אם חשוב לכם לפעול בצורה יסודית ומקצועית ולוודא שלא שכחתם מידע חיוני לתפקוד הקבוצה ולהתכונן בצורה הטובה ביותר לתחרויות – קבוצות חייבות לקרוא בעיון את כלל המסמכים וההדרכות הנמצאים בדף המשאבים באתר. שם תמצאו, בין השאר, את חומרי הלימוד וההרצאות שהתקיימו בסמינר סוכות האחרון, את המדריך לכתיבת מחברת הנדסה, סרטוני הדרכה לתחרויות.

אנחנו מאחלים לכם המשך עונה מדהימה! צוות FIRST ישראל