דילוג לתוכן העמוד

עדכון 6: מידע מהותי בנושא תחרויות

יום חמישי, 15 בנובמבר 2018 (לפני 5 שנים)

קהילה יקרה, שימו לב! שבועיים אחרונים להרשמה לעונת 2019-2018 Ruckus Rover. ההרשמה תסתיים ב־31 בנובמבר 2018.

קבוצות שטרם הסדירו את ההרשמה והזמנת הציוד

אנו נמצאים עמוק בתוך העונה שלנו וגם בתהליך הלמידה המהותי של התלמידים, אשר קורה לאורך כל הדרך. בכדי לקיים תהליך תקין של עונה פעילה - יש לסיים בדחיפות את ענייני רישום הקבוצה. קבוצות שצריכות עזרה כלשהי בנושא ההרשמה והתשלום, ציוד לפעילות, תמיכה טכנית, הנחיות נוספות או ייעוץ מקצועי - אנא צרו קשר עם רן, רכז תוכנית FIRST Tech Challenge בטלפון 0546770227 או במייל [email protected] בכדי שנוכל לסייע ככל הניתן ולמצוא את הפתרונות המתאימים לכם.

תחרויות

בימים הקרובים תפתח ותפורסם הרשמת הקבוצות לתחרויות השונות. אנו מזכירים כי כל קבוצה מחויבת להגיע לתחרות אימונים אחת לפחות (יכולה להגיע לשתיהן), בנוסף לאירוע האליפות.

התנדבות בתחרויות

בואו להתנדב בתחרות !! אם אתם רוצים להיות חלק מאירועי העונה שלנו, לקחת חלק בעשייה משמעותית וגדולה, לייצר חוויות מדהימות למשתתפי התכנית וגם עבור עצמכם - אנחנו מזמינים את התלמידים, המנטורים ואת כל מתנדבי הקהילה להיכנס עוד היום למערכת המתנדבים, להתחבר ולהירשם לכל התפקידים המיוחדים והמגוונים שברצונכם למלא בתחרויות האימונים ובאליפות! עם הפנים אל התחרויות - אנו ממליצים להמשיך להשאר מעודכנים באתר שלנו ולעבור על חומרי הלימוד לתפקידים השונים.

הגשת מועמדות לפרסי המצפן, הקידום, הבקרה וה־Dean's List בשיאה

קבוצות שימו לב- המסמך שיפוט פרסים - מידע הנחיות ומועדים במפת המשאבים ינחה אתכם בכל הנוגע להגשה ושיפוט של פרסים בעונה. אם חשוב לכם לפעול בצורה יסודית ומקצועית ולוודא שלא שכחתם מידע חיוני לתפקוד הקבוצה ולהתכונן בצורה הטובה ביותר לתחרויות – קבוצות חייבות לקרוא בעיון את כלל המסמכים וההדרכות הנמצאים בדף המשאבים באתר. שם תמצאו, בין השאר, את חומרי הלימוד וההרצאות שהתקיימו בסמינר סוכות האחרון, את המדריך לכתיבת מחברת הנדסה, סרטוני הדרכה לתחרויות.

חתימה על טופס ויתור והסכמה

שימו לב, קבוצות לא תוכלנה לקחת חלק בתחרויות העונה אם לא כל משתתף יחתום על טופס ויתור והסכמה. לתלמידים/ות מתחת גיל 18 ימולא הטופס ע"י הוריהם. קישור לטופס אלקטרוני - כאן. על מנטור/מנהל הקבוצה לוודא החתמת כל המשתתפים ו/או הוריהם ולשלוח טופס אישור מסכם על השלמת התהליך אליינו. קישור לטופס האישור המסכם – כאן. ללא טופס חתום לא ניתן להשתתף בתחרות.

אתר התוצאות הרשמי

The Orange Alliance הוא אתר שמרכז את ניקוד ותוצאות התחרויות, כך שכל אחד יכול לראות אותן LIVE תוך כדי התחרות ולהפיק מכך את מרב המידע. קישור לאתר נמצא כאן.

דגש משחק חשוב לרובוטים

באתגר של השנה נוסף רכיב מעניין ומאתגר של היתלות הרובוט לפני תחילת המשחק. כידוע, במהלך תכנון הרובוטים, הקבוצות נדרשות להביא בחשבון שישנם הרבה דברים המשתנים בתחרות בפועל, כגון שונות מסוימת במגרש או אורך הזמן שלוקח להתארגן למשחק. עם זאת, כיוון שתליית הרובוט למשך זמן ממושך עלולה לפגוע בצורה משמעותית ביכולות הרובוט להמשך המשחק, מארגני התחרויות יונחו לנסות לזרז עד כמה שניתן את הזמן שבין התמקמות הרובוטים לבין תחילת המשחקים. שימו לב שקיצור הזמן תלוי הרבה בכם - ביכולת שלכם להתארגן בזריזות לתחילת המשחקים וביציבות של החיבורים שלכם.

בהצלחה! צוות FIRST ישראל