דילוג לתוכן העמוד

עדכון 9: שיתוף פעולה לוקהיד מרטין ותחרות אימונים שנייה

יום שלישי, 08 בינואר 2019 (לפני 6 שנים)

קהילה יקרה, תחרות אימונים אחת מאחורינו ואנחנו עדיין מתרגשים! בראש ובראשונה אנחנו רוצים לומר תודה לכל המתנדבים המדהימים שעשו את התחרות הזאת למוצלחת כל כך. תודה כמובן למנטורים שלכם, שעושים עבודה קודש ביחד אתכם, אתם מקסימים. היה לנו המון כיף, למדנו הרבה אחד.

שיתוף פעולה עם חברת לוקהיד מרטין

FIRST ישראל פוצחים בשיתוף פעולה מבורך עם חברת לוקהיד מרטין ישראל ואנחנו מאפשרים הזדמנות נהדרת לנציגי הקבוצות לקחת חלק בחוויה הלימודית המדהימה הזאת! לינק להרשמה בהמשך. במהלך חודש מאי האחרון, לוקהיד מרטין ישראל חנכה במרכז תל אביב מרכז חדשנות – Center Demo שמציג את מיטב היכולות והטכנולוגיות של החברה, בהקשר של הפעילות במדינת ישראל. הדמו סנטר מצויד במסכי טאץ' מתקדמים עליהם תוכנות ומידע על פלטפורמות של לוקהיד מרטין, סימולטור של מטוס החמקן המתקדם בעולם- ה-35-F ,סימולטור של מסוק התובלה המתקדם 53K-CH ,מציאות מדומה של הטסת רחפן במאדים, מודלים של מטוסים ועוד. לוקהיד מרטין הינה חברת ההגנה הגדולה והמתקדמת ביותר בעולם המעסיקה מעל 100 אלף עובדים ברחבי העולם שמעל מחיצתם הינם מהנדסים. במהלך הביקור התלמידים הנבחרים יקבלו הצצה לפעילות החברה בעולם ובארץ, ילמדו על הפלטפורמות השונות ויתנסו בסימולטורים השונים במקום. מעניין אתכם? אז קדימה, בחרו נציג אחד ונציגה אחת מהקבוצה שלכם שיגיעו להתנסות וללמוד יחד עם נציגי קבוצות מכל הארץ ויחזרו אל הקבוצה עם ידע וחוויות. מוכנים? לחצו כאן להרשמה.

פרס ה־Dean's List

שימו לב! ההגשה לפרס ה־Dean's List היוקרתי מסתיימת ממש בעוד כמה ימים! זה המקום של הקבוצה והמנטורים לשים את חברי הקבוצה הבולטים ביותר בקדמת הבמה הבינלאומית! כל הפרטים והגשת המועמדות כאן!

אתר ניקוד בזמן אמת

שימו לב! להלן קישורים לאתר הניקוד של האירוע, שם תוכלו לראות את כל הקבוצות ובמהלך האירוע גם את התוצאות בשידור חי, לוח הזמנים של המקצים וניתוח של המשחקים. תחרות אימונים דרום | תחרות אימונים מרכז

בהצלחה לכולם בתחרויות! צוות FIRST ישראל