דילוג לתוכן העמוד

עדכון 11: חלוקת בתים לתחרות אימונים שנייה ופרטים חשובים נוספים

יום שני, 28 בינואר 2019 (לפני 5 שנים)

קהילה יקרה תחרות האימונים השנייה בהרצליה בעוד יומיים!!

תחרות האימונים השנייה בהרצליה

התחרות תתקיים בתיכון הנדסאים, רחוב ז'בוטינסקי 3, ב־31 בינואר 2019. קליטת קבוצות בשעה 07:30 בדיוק. במקום קיימת קפיטריה אך מומלץ להצטייד באוכל מהבית. שימו לב! חלוקת הבתים נמצאת בקישור הבא!

פרסים - הגשת המועמדויות תכף נגמרת

מזכירים לכם להגיש מועמדותכם לפרסי הקידום, המצפן והבקרה! הגשת מועמדות נמצאת כאן. ההרשמה נסגרת בעוד כמה ימים.

פרטים חשובות

  1. במידה ואתם מתחילים את מקצה התחרות עם רובוט תלוי, חובתכם להירשם בבוקר בעמדת הקליטה לבדיקה מקדימה של גודל הרובוט.
  2. תחרות האימונים הזו תתקיים במבנה של שני בתי תחרות, בדומה וכהכנה לאליפות הארצית. המשמעות היא שתתקיימנה שתי תחרויות במקביל ולאחר מכן מקצי גמר בין הבתים.
  3. Inspection חובה לכל הקבוצות, כתנאי כניסה לזירת התחרות!
  4. אנו מזכירים כי כל קבוצה מחויבת להגיע לתחרות אימונים אחת לפחות (יכולה להגיע לשתיהן), בנוסף לאירוע האליפות.
  5. אנא שימו לב ללוח הזמנים ועימדו בו. קבוצות שלא יגיעו בזמן לתחנות ולמקצים, לא יורשו להכנס ולהתחרות.

אתר ניקוד בזמן אמת

שימו לב! להלן קישורים לאתר הניקוד של האירוע, שם תוכלו לראות את כל הקבוצות ובמהלך האירוע גם את התוצאות בשידור חי, לוח הזמנים של המקצים וניתוח של המשחקים. תחרות אימונים דרום | תחרות אימונים מרכז

שיתוף פעולה עם חברת לוקהיד מרטין

FIRST ישראל פוצחים בשיתוף פעולה מבורך עם חברת לוקהיד מרטין ישראל ואנחנו מאפשרים הזדמנות נהדרת לנציגי הקבוצות לקחת חלק בחוויה הלימודית המדהימה הזאת! לינק להרשמה בהמשך. במהלך חודש מאי האחרון, לוקהיד מרטין ישראל חנכה במרכז תל אביב מרכז חדשנות – Center Demo שמציג את מיטב היכולות והטכנולוגיות של החברה, בהקשר של הפעילות במדינת ישראל. הדמו סנטר מצויד במסכי טאץ' מתקדמים עליהם תוכנות ומידע על פלטפורמות של לוקהיד מרטין, סימולטור של מטוס החמקן המתקדם בעולם- ה-35-F ,סימולטור של מסוק התובלה המתקדם 53K-CH ,מציאות מדומה של הטסת רחפן במאדים, מודלים של מטוסים ועוד. לוקהיד מרטין הינה חברת ההגנה הגדולה והמתקדמת ביותר בעולם המעסיקה מעל 100 אלף עובדים ברחבי העולם שמעל מחיצתם הינם מהנדסים. במהלך הביקור התלמידים הנבחרים יקבלו הצצה לפעילות החברה בעולם ובארץ, ילמדו על הפלטפורמות השונות ויתנסו בסימולטורים השונים במקום. מעניין אתכם? אז קדימה, בחרו נציג אחד ונציגה אחת מהקבוצה שלכם שיגיעו להתנסות וללמוד יחד עם נציגי קבוצות מכל הארץ ויחזרו אל הקבוצה עם ידע וחוויות. מוכנים? לחצו כאן להרשמה.

בהצלחה לכולם בתחרויות! צוות FIRST ישראל